NOD december 2019

@Anne Anne
Ik ga overmorgen testen als m'n menstruatie er nog niet is.
Heb sinds 6 dpo veel menstruatie krampen gehad. Gisteren was dat beter en eerder steken rond mijn eierstokken. Ben benieuwd, maar denk toch dat het niets zal worden deze ronde.
Eisprong overigens gemeten op 18/11.

@Anne Anne, nee hopenlijk is het niet nodig inderdaad ik ga extra hard mijn best doen deze maand! Nee meer dan sex hebben kunnen we toch niet doen. Ik ga wel niet meer zo streng zijn want maanden vanalles laten staan enzo werkt ook niet echt mee. 
Dus deze ronde gewoon wat relaxter er in staan. Komt er eens een wijntje langs nou dan is dat zo (nu drinken wij bijna nooit. Op een wijntje in het weekend ofzo na en dat ook niet altijd) maar mocht dat zo zijn dan is het zo. Het geeft al iedere keer genoeg spanning al dat plannen dus ik ga vanaf nu proberen daar wat relaxter in te staan. 

@Anne Anne Ik wil net als XkArEn ook maandag gaan testen. Ben zo benieuwd. XkArEn Ik heb ook krampjes en steekjes deze week maar voor de rest helemaal geen symptomen. Tot vanochtend toen had ik ineens gevoelige borsten maar dat symtoom is onmiddels ook weer verdwenen. Ik weet echt niet wat ik moet denken van deze maand.  

Ik zit vandaag op dag 9 na me eisprong.
Dag 9e had ik altijd het eerste bloedverlies. Tot nu toe nog niks gezien.
Erg spannend ik heb er een heel erg goed gevoel bij maar durf niet te hard te hopen. Al zal het toch wel weer heel moeilijk zijn als het niet gelukt is.

Spannend voor iedereen die  bijna kan testen... 
Hier zit ik op 6 dpo en gisterenavond heel veel prikjes en krampjes gehad rechters onder in buik en straling naar lies... heel vreemd. Mijn temperatuur is mooi hoog, ook al hebben we het niet heel vaak gedaan rond de vruchtbare dagen, blijf toch een soort van hoop houden... je weet maar nooit?  er hoeft er maar 1tje te zijn?
We wachten rustig verder af, van de week veel afleiding dus dat scheelt. Zaterdag NOD, misschien ga ik donderdag of vrijdag een testje wagen, zeker niet eerder?

Terug
Bovenaan