NOD december 2019

Zoo spannend. Ik testte vaak 6 dagen voor mijn NOD. Bij mijn dochter was her toen al heel duidelijk dat ik zwanger was. Aan de ene kant zit ik morgen op die beruchte 10dpo waar ik al eens over vertelde. En 4 dagen voor NOD. Mijn NOD is vrijdag. Ik weet niet of ik zoveel geduld nog heb. Dus in dilemma of ik morgen ga testen.. ben zo bang voor een teleurstelling.

Ik ga ook de laatste week wachten in. Zit nu op 8/9 DPO en mag volgende week zondag testen als ik nog niet ongesteld ben. Vorige keer werd ik 7/8 DPO ongesteld dus ik ben alweer verder gekomen dan de  vorige keer. 

Hier nog geen menstruatie, temperatuur voorlopig nog niet gezakt.
Mijn testje klaar gelegd voor morgenochtend!
Wel ziek ondertussen dus mijn temperatuur klopt misschien niet helemaal meer (hoofd, keel en oren). We zien wel wat het zal worden. Verder geen symptomen buiten af en toe menstruatie krampen.

Vannacht toch bloed verlies gehad, het lijkt wel helderder en fellee als normaal.  Ik hoop nog op een innestelings bloeding maar dat denk ik niet.  Nu wachten tot het echt door gaat zetten

Ik ga dinsdag testen als ik in de tussentijd nog niet al ongesteld ben geworden. Ik heb sinds stoppen met de pil in mei nog onregelmatig cyclussen gehad, varierend van 32 tot 52 dagen. Ik zit nu op dag 33. 
Ik heb ovulatietesten gebruikt sinds dag 11 maar tot nu toe geen echte piek gevonden. Als ik terugkijk lijkt mij dag 18 de meest donkere. De dagen daarna ook wel wat meer doorzichtig slijm gehad. Moet erbij zeggen dat ik elke dag na werk heb getest (dus rond half 6) dus misschien wel gewoon te laat op de dag. Wel steeds de laatste 2-3 uur voor testen niks meer gedronken en ook niet naar wc geweest. 
https://www.mupload.nl/img/kdepxs11.jpg 
Deze foto had ik eerder gemaakt, daarna nog wel dagelijks doorgetest maar geen evidente piek en de laatste week zijn ze echt heel licht. 
Afgelopen woensdag dacht ik halverwege mijn werkdag dat ik ongesteld was geworden, beetje TMI dit maar ik stond op en 'voelde het ineens lopen' maar toen ik naar de wc ging bleek het alleen maar witte afscheiding, dit heb ik de afgelopen dagen nog steeds. Ook heb ik wat krampen en vanochtend werd ik misselijk wakker. Ik weet echter dondersgoed dat mijn lichaam me prima voor de gek kan houden, zoals vorige maand, dus ik probeer me niet teveel te focussen hierop. Al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. 
Dinsdag is het cyclusdag 35 en dus 17 dagen na de meest donkere ovulatietest, vandaar dat ik dan wil testen. Ben benieuwd, maar hou er rekening mee dat er niks uitkomt. Voor de zekerheid zijn we ondertussen nog steeds om de 2-3 dagen aan het klussen, zodat we als de eisprong toch ineens laat is we hem in ieder geval niet missen. 
Succes iedereen, ik hoop op veel positieve testen in deze feestmaand! 

Terug
Bovenaan