Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik snap er echt niets meer van. Ik heb dus 2x bijna gespuugd het zat al in me keel en ik kon het nog net weg slikken, me keel brand er van.
Maar ik heb dus wel een klein beetje bloedverlies, erg verwarrend allemaal.
FleurBo: daar hoop ik nu op, normaal is het ook meer oud bloed en nu was het veel roder. Ik zit 5 dec pas op 14dagen na eisprong. Daar voor testen zal geen zin hebben.
Oke. Ik zit op 5 dagen voor NOD. En ik weet het. Niet zo ver van te voren testen. Brengt je alleen maar in onzekerheid. Kan nog van alles misgaan. Ik weet het heus maar ik kon het gewoon niet laten. Dus ik hem met middagurine getest. Dit was echt niet slim. Nu zit ik dus met een test met tuurstreep. In 1 oogopslag zie ik 2 streepjes waarvan de teststreep mega mega mega licht. Als ik er te lang naar kijk lijkt hij wel voor mijn zicht te verdwijnen. Och wat doe ik mezelf aan. Ik zal de foto van vanmiddag met jullie delen.
https://www.mupload.nl/img/3csag3kg.jpg
https://www.mupload.nl/img/ptvx5cuh.jpg
Hij was er binnen de afleestijd. Ik snap ook dat sommige hem niet zien. Kreeg hem niet goed op de foto. We zien wel hoe de rest van de week verloopt. Ik verwacht echter nog helemaal niks.
Elissip : ik zie ook een streepje ! Hopelijk heb je binnen 2 dagen een hele duidelijke test !
IB: ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is !
Ik zit momenteel op 5 dpo. Maandag had ik een knaltest en dinsdag op de middag duidelijk mijn eisprong gevoeld.
Ik probeer er niet te veel mee bezig zijn, maar dat is toch verschrikkelijk moeilijk !
Temperatuur blijft schommelen van 36 naar 36,5 terug 36 en weer naar 36,7. Iets wat ik vorige cyclus niet had.
Vanmorgen opgestaan met barstende hoofdpijn en de hele namiddag misselijk.
Maar mijn lichaam heeft al bewezen dat het mij ook goed voor de gek kan houden ...
Hee dames...
Ik momenteel nog ongesteld zit er even door heen.
Weer zo buikpijn en stolsels enzo niks aan en vanmiddag was t bijna over? vind wel gek hoor echt zo lang niet gehad hoezo nu ineens weeer wel super vervelend.. Voor mn zoontje had ik dat ook wel eens een keertje maar nu alweer 3 cyclussen waarbij ik "overtijd" ben 35 ipv 30 dagen en dan dus giga ongesteld BAH.
Iemand ervaring? Tips?