NOD december 2019

3 maanden is lang!! Maar ik vraag mij wel af in hoeverre de kwaliteit verslechterd. De meeste mannen of roken of drinken wel eens wat denk ik.

Iemand ervaring met geen positieve ovulatietest krijgen, terwijl je dat eerder wel had? 
Ik vond normaal mijn eisprong rond dag 18-21. Ik had net bedacht dat ik na deze ronde met ovulatietests ging stoppen, want ik merk het inmiddels ook wel aan andere dingen. Nu had ik zondag (dag 18) echt duidelijk ovulatiepijn en waterige/doorzichtige afscheiding, dus ik dacht: die test moet wel positief worden. Maar het streepje was toch nog iets lichter dan de controlestreep. Sinds maandag/dinsdag geen ovulatiepijn meer en de ovulatietests worden steeds lichter. Voor mijn gevoel heb ik dus zondag/maandag mijn eisprong gehad, alleen was de test (de duidelijkste bevestiging...) niet positief.
Ik weet dat ik het los moet laten, maar het maakt me toch weer onzeker of ik wel een eisprong heb etc. Hopelijk heeft iemand tips of ervaring!

@Lilaa
Waarschijnlijk heb je je piek op dag 17 gehad en is je eitje misschien wat later dan gewoonlijk voor jou gesprongen. Je hebt altijd eerst je hormoonpiek en 12-36u erna de eisprong.
Hopelijk je hier wat mee gerust te stellen ?

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb zaterdag ook getest, toen was het streepje lichter dan zondag. Alleen wel zaterdag rond 12.00 getest en zondag pas rond 21.00, ging helaas niet anders.. Eerder duurde mijn piek wel langer dan dat verschil, maar misschien is dat het. Kan het natuurlijk nooit met zekerheid zeggen. Zo irritant, haha :p

[quote quote=10271041]Hallo dames, Ik ben nieuw hier, zit zo her en der wat rond te lezen, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik en mijn vriend zijn nu dik 1 jaar bezig, nu ben ik er heel veel mee bezig.. elke maand weer balen, nu lees ik van alles, zondag a.s. zou ik ongesteld moeten worden.. nu ben ik gister begonnen met een klein beetje licht roze bloed wat vanacht en vandaag een hevige bloeding is geworden met stolsels maar normaal voel ik de krampen en kan ik niet rechtop staan van de pijn, nu helemaal niks…? Voel me kiplekker Dus een week te vroeg en niks geen krampen? Iemand ervaring? Groetjess[/quote]
Niemand ervaring?? ?

[quote quote=10270698]
Hee allemaal, Ik ben vandaag ook ongesteld geworden.. wat een verdriet en teleurstelling weer. Bah. De moed zakt me echt in de schoenen. Groetjes MichM
[/quote]
Ah wat rot voor je! Hoop blijven houden! 

Terug
Bovenaan