NOD december 2019

Zijn er ook dames ( die zwanger zijn of bij een eerdere zwangerschap) die helemaal geen symptomen hebben/hadden dat je zwanger bent/was . Zit nu op 6 a 8 dpo ( gebruik geen ovu testen.  Had hiervoor misselijk last van rug etc.  Nu sinds gisteren alleen nog last van af en toe krampjes en rommelde darmen en blauwe aderen. Misschien dat mijn innesteling nog niet geweest is of zijn er dames zonder symptomen die pas later kwamen in zwangerschap. 

FleurBo: ik heb geen tips. wel hebben wij de slappelach gekregen tijdens de seks haha, het kan niet anders dan dat het een vrolijk kind word.
En ik heb deze maand een armbandje om gehad, die had ik gekregen van iemand die niet wist dat wij bezig waren. Het was een edelstenen armbandje van de rozenkwarts die staat voor liefde, geluk en bevorderde de vruchtbaarheid. Ik geloof er eigenlijk niet in maar het is wel toevallig.
Ik was al teleurgesteld dat ik niet zwanger was omdat ik dus precies op de dag dat ik normaal bloed verlies dat nu ook had.
Wel is het allemaal heel dubbel. We zijn er heel blij mee maar we zijn ook net een oma kwijt die we nog moeten begraven.

@ mienma, ik snap het. Sterkte!! 
@IB, heel dubbel en tegenstrijdig. Een leven is geëindigd en een nieuw leven begonnen.

Ik ben vandaag met naar het toilet gaan een flinke slijmsliert verloren. Iemand hier ervaring mee?

Dat is niet niks Anoniemvrouwke dan hoop ik dat je nu inmiddels wel een duidelijke test hebt! Ik ben gisteren op dag 25 ongesteld geworden. Waarschijnlijk waren we te laat en was mijn eisprong al geweest. Ik had namelijk geen hele donkere streep op de ovulatietest en de dag erna helemaal geen streep meer. Volgende keer maar op tijd beginnen :). Ik ben ook pas net met de pil gestopt en het is mij nog niet duidelijk hoe mijn cyclus precies is. Gefeliciteerd voor degene met wel een positieve test! 

Terug
Bovenaan