NOD december 2019

@SVS, Sterkte en veel succes!!
@Mienma, ik snap dat je de moed begint te verliezen!!
@ksas, lastig hè!! Ik snap het heel goed ?
@vrouwtje, ik duim voor je!!?
@do, volgens mij 1 dag ja.

Hallo dames,  
Ik ben nieuw hier, zit zo her en der wat rond te lezen, fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik en mijn vriend zijn nu dik 1 jaar bezig, nu ben ik er heel veel mee bezig.. elke maand weer balen, nu lees ik van alles, zondag a.s. zou ik ongesteld  moeten worden.. nu ben ik gister begonnen met een klein beetje licht roze bloed wat vanacht en vandaag een hevige bloeding is geworden met stolsels maar normaal voel ik de krampen en kan ik niet rechtop staan van de pijn, nu helemaal niks...? Voel me kiplekker
Dus een week te vroeg en niks geen krampen? Iemand ervaring? 
Groetjess

Hallo Ksas. Ook ik zit 4 dagen voor mijn nod maar ik wacht ook met testen. Ik weet nog van mijn eerste zwangerschap dat ik zelfs met een vroege test pas positief testte 1 dag voor mijn NOD. En deze streep kwam pas na 10 minuten. Hij was zo licht dat ik nog niet zeker wist of de test wel positief was. Nog even geduld hebben en niet de moed al opgeven!

Ik heb vanochtend test gedaan, die was negatief, dus de ovulatietest van gister sloeg wel echt op LH aan (pas op cyclusdag 34..). Heb vanmiddag nog een ovulatietest gedaan en de streepjes waren nu even donker, teststreepje wel duidelijk wat minder donker dan gisteren. Dus gister was echt mijn piek, mijn NOD verschuift daarmee naar 17 december. 
Ik ben een beetje aan het dubben wat te doen qua testen. Heb vannacht echt kei slecht geslapen omdat ik wist dat ik vandaag wilde testen. Ik denk nu dat ik maar gewoon echt ga afwachten tot mijn menstruatie (hopelijk) echt uitblijft en pas dan ga testen. Heb nu aantal keer een negatieve test gehad en dat doet me toch meer dan ik had verwacht. Of eigenlijk vooral de zenuwen in de nacht vooraf zijn niet fijn. Dus ik hoop dat het me lukt om te wachten tot ik overtijd ben...

03/12/2019 om 22:55QUOTE

Hi allemaal!
Ook ik wil me graag aansluiten en eigenlijk meteen een vraag inkoppen vooral aan MamavanT aangezien jij er ervaring in hebt:
Donderdag (morgen) is mijn NOD. Gister een early test (Action) gedaan. Daar kwam na 5 minuten niks zichtbaars op, maar na 10 minuten wel degelijk een licht streepje. Maar op de bijsluiter staat dat je het na de eerste 5 minuten niet meer mag aflezen. Hebben jullie wel eens een negatieve test gehad, die later toch positief werd, terwijl je niet zwanger was? Vanochtend een early test van CB gedaan en daar kwam niets zwanger' te staan..
Alvast bedankt voor jullie reactie 

HalloHoe werkt het temperaturen na de eisprong.  Ik had iets gelezen dat die 0,2 per dag omhoog gaat ofzo.  mijn eisprong moet bij de 27 a 29 november zijn geweest.  Nu had ik afgelopen zondag getemperatuurd toen zat die op 37,0 nu had ik vanochtend dus een paar dagen later gemeten en zat die op 37,4 weet iemand hoe dit werkt ????

Je temperatuur gaat niet elke dag omhoog hoor! De dag na je eisprong zou je temperatuur met 0,2-0,4 omhoog moeten gaan. Dit kan ook twee dagen na je eisprong zijn of dit kan wat geleidelijk oplopen. 

In ieder geval is je temperatuur dus lager voor je eisprong, dan hoger na je eisprong. Na je eisprong blijft je temperatuur dan hoog tot de dag dat je ongesteld moet worden. Op de dag van NOD zakt die dan weer.
Als je een regelmatige cyclus hebt kan je zo nagaan wanneer je eisprong telkens valt en dus weten wanneer je best seks hebt ;)

Terug
Bovenaan