NOD december 2019

@gietje, bedankt voor je antwoord!
Ik test pas vrijdagochtend terug, heb ik mezelf voor genomen.
Hou jullie op de hoogte! :) 

Anne Anne spijtig genoeg wel. Voor de eerste keer in 4maanden op het juiste moment :-( .
Ik heb de hoop weer opgegeven...  Ik verdwijn hier even van de radar denk ik..
Veel succes nog allemaal !

@ Liefje, wat vervelend! 
Ik ben helaas ook ongesteld geworden ?
@ Gietje, hopelijk betekend het bij jou iets positiefs maar ik had de eerste maand gevoelige tepels door het ontpillen.

@joyy  
Heb je nu weer ovulatietesten gedaan? Ontpillen kan lang duren en misschien was het mazzel dat je een 28 dagen cyclus had. En is deze 38 bijv. Of 48. Ik had zelfs 2e cyclus van 55 dagen. Ook veel klachten en erg gevoelige borsten. Maar dat heb ik nu elke maand voor menstruatie ineens. Toen ik aan pil zat nooit. 

@KKKK , ja de ovutestjes waren +- 17 dagen geleden positief.
Heb er toen twee gedaan , eerste dag geen héél dikke streep, tweede dag wel een dikke streep. Dus denk dat deze wel duidelijk was...
Ik wacht nog even af en probeer mezelf niets wijs te maken.
Maar het zou wel fijn zijn zo nog voor het einde van het jaar :)

@Gietje, jij al meer nieuws? Ik lees dat het bij jou ook wel eens raak zou kunnen zijn :) Ik duim mee!

@joyj

Gevoelige tepels zijn al wat minder, verder wijdt ik alles aan eventuele symptomen. Misschien ook wel teveel mee bezig. Ik probeer het een beetje los te laten. NOD is pas over 10 dagen dus we wachten af..

[quote quote=10273193]@ Liefje, wat vervelend! Ik ben helaas ook ongesteld geworden  @ Gietje, hopelijk betekend het bij jou iets positiefs maar ik had de eerste maand gevoelige tepels door het ontpillen.[/quote]

@Anne Anne, wat rot voor je?

Terug
Bovenaan