NOD december 2019

@anne anne
Ben je vaker overtijd of heb je wel een regelmatige cyclus? Misschien mag je bloed laten prikken bij de huisarts?

@kim b

Dat is balen! 18 dagen is best veel toch? Of heb je altijd een iets langere cyclus? 

Ik had hem de vorige maand 12 dagen na mijn positieve ovulatietest. 21 december is mijn NOD dus het is nog even spannend.

Hoi iedereen,

Ik klets even gezellig mee :) 
Wij zijn begin september gestopt met de pil. Paar dagen nadien ontrekkingsbloeding gehad. Daarop volgde een cyclus van 35 dagen. Vorige maand had ik een mooie cyclus van 28 dagen met exact op de 14e dag m'n ei (2x ovutest gedaan).
Ik had gehoopt op terug een cyclus van 28 dagen, maar dat zou betekenen dat ik 8/12 mijn nod had... (ei ook weer ongeveer middenin de cyclus)
Ik heb sinds een week vervelende dromen en afgelopen nacht heb ik niet geslapen omdat ik stekende pijnen in mijn onderbuik had (en waarschijn ook omdat ik er zo mee bezig ben).
Wat vooral ontzettend vreemd is is dat ik dubbel zo vaak moet plassen als gewoonlijk. (en dat is vooral opvallend omdat ik voorheen slechts 3 of maximum 4x per dag moest en nu reeds op een halve dag aan dat aantal kom).
De stekende pijn houdt lichtjes zeurend aan.
Vanochtend negatieve zwangerschapstest gedaan.
Nog steeds geen menstruatie.
Herkent iemand dit?
Ik weet dat jullie geen dokters zijn (waarschijnlijk) maar het is fijn om ervaringen te delen.

Ik wens jullie alvast onzettend veel succes deze maand!

@gietje, bij de eerste heb ik 2 keer 28 cyclus gehad en daarna zwanger. Vorige maand 30 en vandaag is denk ik de 32ste dag. Ja nog maar even afwachten ben ik bang. Begin wel weer wat meer buikpijn te krijgen. Misschien als het toch weg blijft donderdag of vrijdag ochtend weer testen. 
Hoe gaat het met jou?

@jojj
Welkom!
Wat vervelend die nare dromen, dat lijkt me best eng!
Helaas heb ik geen ervaring met het vele plassen, de krampjes herken ik wel, maar dat kan van alles betekenen.
Ik hoop op een positieve test voor jullie!

@anne anne

Afwachten dan, en hopelijk toch een positieve test voor jullie.

Mijn tepels zijn nogsteeds erg gevoelig en krijgen ook meer bultjes moet ik zeggen. Heb er eigenlijk nooit eerder opgelet maar vooral het gevoelige valt nu op. Kan trouwens ook ontpillen zijn heb ik gelezen.
Verder ineens erg droge lippen.
Gek he dat je nu ineens op alles let! Misschien ben ik er ook wel teveel mee bezig :p

Terug
Bovenaan