NOD december 2019

Gefeliciteerd Vrouwke, en voor de andere weer pech, wat een verdriet he.Hee een vraagje aan iedereen die ook moet wachten... slikken jullie al die tijd netjes iedere dag jullie foliumzuur?En hoe gaan jullie al die tijd om met alcohol consumeren. Heb al 3 maanden niet gedronken om de kans zo hoog mogelijk te houden. Maar lust toch af en toe wel eens wat. Gisteren bij een etentje toch 2 wijn en wat ouzo gedronken en nu voel ik me schuldig..En jullie mannen? Drinken die gewoon? Hier rond de vruchtbare dagen niet. De rest van de maand wel. Zou dat ook nog wat uitmaken?Mijn volgende NOD is nu vermoedelijk op 30 december.Groetjes MichM

MichM : ik neem al sinds maart dagelijks foliumzuur. Ik drink niet en let ook reeds op wat ik eet. 
Mijn vriend drinkt enkel als hij met zijn vrienden eens weggaat (1x i/d maand) , maar rookt wel dagelijks.

@MichM ik slik davitamon compleet mama al 9 maanden. Ik drink niet en rood vlees/rauwe vis met name voor ovulatie, daarna probeer ik t te beperken. Mijn man drinkt af en toe alcohol, denk ongeveer 1x per maand. Beide roken we niet, nooit gedaan. 
Bij mij is mn vruchtbare periode weer begonnen. Ben een stuk relaxter dan andere maanden, we zien het wel. 
Groetjes Marr

@liefje, en heeft de menstruatie doorgezet?
Hier nog niet. Maar vanmorgen na het ontbijt en derde keer plassen wel een negatieve test?. Dan word ik toch liever ongesteld als dit gezeur?.

Terug
Bovenaan