NOD december 2019

[quote quote=10274491]Ikbendoutzen wat fijn zo veel eerder! Heb je nog iets specifieks gedaan, anders dan je eerdere cyclussen?[/quote]
Nee, niet echt, ik heb het wel meer losgelaten, dus minder veel ovu testen waardoor ik er minder overna dacht, wellicht dat ik daardoor minder druk/stress heb ervaren. 

@SWV
Ik had dat vorige cyclus ook.
Geen idee waarom, wel ongeveer na 6 DPO. Had het nu ook al voor de eisprong een beetje maar heel erg licht, kan ook wel echt van m'n rug komen 

Helaas. Het was denk ik toch wishfull thinking die test want ik ben zojuist ongesteld geworden... Volgende NOD in januari!

[quote quote=10274555]Hoi dames! Gister een positieve ovulatie test gehad! Na de eisprong voel ik het meteen in m’n onderrug, die lage rugpijn blijft tot de menstruatie begint.. is niet constant gevoelig, maar echt met vlagen. Ervaart een van jullie dit ook?[/quote]
SwV&XkArEn we lopen gelijk op! 

Hm ik herken die lage rugpijn niet, ervaar wel altijd 2 dagen een soort drukkend gevoel aan 1 kant in mn buik. 

@ikbendoutzen @xkaren
ja ik heb dit eigelijk altijd zo... zal toch wel met de hormoonsverandering te maken hebben denk ik.. hopelijk heeft dit verder geen invloed op het zwanger worden!
leuk dat we gelijk op gaan, dat deze twee weken maar snel voorbij gaan ?

Herkenbaar dat je vanalles voelt en daar meteen zwangerschapssymotomen aan koppelt! Het heeft mij geholpen om onderstaande uitleg goed te lezen. Er zitten zoveel hormonen in je lijf in de laatste dagen van je cyclus, ook als je niet zwanger bent. Maar dit verklaard wel waarom je misselijk kan zijn en gevoelige borsten kan hebben. Helaas betekent het niet altijd een zwangerschap https://www.google.nl/amp/s/nl.clearblue.com/hoe-word-ik-zwanger/menstruatiecycli-en-ovulatie%3famp

Ik zit even met een dilemma en ben benieuwd wat jullie zouden doen..
maandag 23 december is mijn NOD, maar ik vertrek vanmiddag voor 2 dagen naar het buitenland voor werk. Het perfecte moment om dinsdagochtend ongezien een test te doen. Nu weet ik wel dat 6 dagen voor NOD eigenlijk nog niet zo veel zegt met testen, dus vandaar dat ik me afvraag of dit wel verstandig is. Als ik de test niet mee neem weet ik dat ik spijt krijg, maar als ik hem wel mee neem weet ik zeker dat ik ga testen en ik misschien daarna spijt krijg. Wat zouden jullie doen?

Terug
Bovenaan