NOD december 2019

Ik weet het niet meer. Ik dacht dat ik mijn eisprong tussen zondag 15 december en dinsdag 17 december had.. Puur op gevoel en gezien mijn vorige cyclus (tussen de 28-32 dagen, laatste menstruatie begon 29/30 november). Ik heb ruim 5 dagen lichte steken gehad in mijn baarmoeder, al 5 dagen last van obstipatie, pijnlijke borsten. Ik dacht dat ik eergisteren (1e kerstdag) een druppel rozeafscheiding zag bij het afvegen.. Vandaag last van mijn rug en donkerbruine afscheiding. Zal dan toch mijn ongesteldheid eerder doorbreken? Ik wacht geduldig af.

Hoe is het met degene die bijna hun NOD hebben?
Hier maandag NOD, heb net een test gedaan en helaas negatief  mijn temp is wel heel hoog en blijft momenteel heel stabiel, dat hen ik nog niet eerder zo gehad... maar hij kan net zo goed morgen of maandag dalen en dan weet ik al weer hoelaat het is... 
Deze ronde heel weinig klachten na de eisprong... pff zo spannend weer, hoop zo dat deze negatieve test niets zegt? en toch  nog veranderd in positief 

He KSAS, spannend he. Ik heb ook net getest, ook negatief. Ik moet zeggen dat ik er zelf dan geen hoop meer op heb, 2 dagen van tevoren zou er wel iets zichtbaar moeten zijn denk ik.. hier dus wachten op de volgende ronde.. ga wel maandag de huisarts bellen om alvast te vragen of het zaad van mijn man getest kan worden. 
Je temperatuur klinkt als een goed teken! Succes! 

Hier nog niks van menstruatie te bekennen...gister nod. Donderdag negatief getest. Van de week wel kwaaltjes maar lijkt nu helemaal weg. Zit eigenlijk te wachten op menstruatie. Wacht nog tot maandag met testen (als dat lukt)

Marr oo jij ook al... Ja heel spannend! Ja dat schiet ook door mijn hoofd hoor, zal wel weer niet... maar mijn temp is nog wel hoog dus dat geeft me een beetje hoop...
En als je overal leest dat de gemiddelde innesteling op dag 9 is, kan het zo zijn dat er natuurlijk nog niet genoeg hcg is aangemaakt... die gedachten hou ik nog even vast ? 
Jij hebt al een kindje toch? Had je toen snel een positieve test? 

Marr... ik ben ongeveer een maand geleden bij de huisarts geweest om mijn zorgen uit te spreken. Wij zijn nu 8 maanden bezig, maar ze was erg terughoudend met verder onderzoek. Gemiddeld duurt het gewoon een jaar zei ze en omdat we al een dochter hebben blijkt onze "combi"  te werken en zou het moeten kunnen, maar wat meer geduld, evt na een jaar wilde ze wel een bloedonderzoek en zaadonderzoek doen. 
Hoop dat jij huisarts er wat meegaander in is?

Hier 5 minuten getwijfeld maar toch nog niet getest. Gisteren was ik lichtjes misselijk maar er is een buikgriepje de ronde aan het doen bij ons, dus ik hou daar geen rekening mee. Ook een heel ieni beetje bruinverlies gezien 1 x bij afvegen. Dus ik dacht vandaag op te staan met menstruatie of met klachten. Voorlopig nog niets. Mijn temperatuur schommelt wat maar blijft voorlopig hoger van voor de eisprong.
Morgen testen samen met mijn vriend. Ik durf er niet teveel op hopen.
Vandaag voel ik verder niets
Spannend!

Terug
Bovenaan