NOD december 2019

Zijn er mensen die al iets voelen zo een paar dagen voor NOD?

Ik voel helemaal niets.
Ik verwacht mijn NOD op zondag.

Hoi XkArEn, 
Ik voelde 3/4 dagen voor mijn nod al wat misselijkheid.  2 dagen voor nod getest en een duidelijke streep. 
Maar ik heb al een kindje en bij die zwangerschap merkte ik voor mijn nod niets. 
Kan verschillen dus.  Succes!

Hoi Karen, 
Ik heb mijn NOD maandag en heb t idee dat ik mn borsten soms wat voel tintelen, maar waarschijnlijk is t een vette mindfuck en word ik gewoon ongesteld. Bij mn vorige zwangerschap voelde ik ook niks voor mn NOD. 
Wanneer ga je testen? 

Ik probeer te wachten tot zondag. Had graag getest op kerstdag, maar zag mezelf al teleurgesteld zijn bij een negatieve test en dan toch maar niet gedaan. Heb liever zekerheid dan te vroeg te testen.
Ik heb nooit pijn aan mijn borsten, ook niet als ik ongesteld moet worden. Alleen wat gevoeliger rond de eisprong. Had lage rugpijn eerder, maar ook dat is voorlopig weg.
Ik denk dat het bij mij ook weer niets zal worden. 

Ik heb dezelfde dag als jou xKaren!
mn borsten zijn al sinds de eisprong flink gevoelig, normaal heb ik dit paar dagen voor NOD pas. 
Lage rugpijn had ik rond de eisprong paar dagen, daarna trok t weg en sinds vanmorgen voel ik het weer wat aan m'n onderrug. 
Soms in de avond wat misselijk..
we wachten maar in spanning af!!

Ik merk vooral bij mij dat dit de eerste maand is dat ik amper kwaaltjes heb. Het is wel wat gevoelig in de buik met momenten, maar nu voel ik echt dat mijn lichaam me voor de gek hield door dat ontpillen. Hopelijk is mijn lichaam bijna klaar voor een  babytje te dragen ?

Terug
Bovenaan