NOD december 2019

He KSAS, 
Ik zit vandaag op 12dpo, dus als t goed is zou er al wel genoeg HCG moeten zijn na 3 dagen denk ik.. vorige zwangerschap bij mn zoontje was ik in 1x zwanger, dus het wachtbankje waar we nu al maanden op zitten was voor mij nieuw.. Wij zitten nu in ronde 7. Ben benieuwd wat de huisarts zegt. Wat vervelend dat die van jouw nog niets wilde doen! Dit allemaal kan je knap onzeker maken. Ik vind t zelf zo jammer dat t leeftijdsverschil met elke maand groter wordt.. achteraf gezien hadden we toch eerder moeten beginnen, maar niet gedaan omdat t de 1e keer zo snel ging..

Marr oo ja dan ben je idd al wat verder. Ik heb altijd een lf van 11/12 dagen dus dat maakt het dan toch wat anders... en nu 10 dpo ? we gaan het zien komende dagen ? ja maakt je echt heel onzeker idd ? dan is dat idd nieuw... achteraf gezien denk ik dat ook dat we eerder hadden moeten beginnen, maar die keuze is zo lastig  want stel dat het wel in 1 x raak was dan is dat weer heel snel... ? maar goed, ik geniet ook wel elke dag van alle aandacht die we onze dochter nu kunnen geven. Hopelijk kunnen we snel een positieve test in onze handen hebben???

Nou, inmiddels ben ik extreem ongesteld geworden.. lang geleden dat ik zoveel buikpijn en rugpijn erbij hebt gehad! Maar goed, ik had het al enigszins verwacht.

Mijn NOD is ook maandag of dinsdag. Heb nog niets getest. Ik ben beetje misselijk de laatste twee dagen ,  maar hier inderdaad ook een plaag van griep. 

@XkArEn
Nee, eigenlijk niet heel bewust er mee bezig. Maar we gebruiken nu twee maanden geen anticonceptie, dus het komt zoals het komt. Maar blijft elke maand spannend. Elke maand hoop ik wel dat het raak is, maar als het niet raak is dan is het ook niet anders.. misschien volgende ronde! 
jij gaat morgen testen? Spannend!

Ben aan t wachten op m'n eerste nod sinds ik ben gestopt met de pil. Gister wat bruine afscheiding, waardoor ik dacht: daar komt het! En vandaag; niets, helemaal niets! Wel krampjes in m'n onderbuik en liezen, flinke hoofdpijn..
Als ik in dezelfde cyclus blijf dan zou ik morgen m'n nod hebben.. durf niet zo goed een test te doen bang voor negatieve uitslag, maar deze onzekerheid is ook niets.. voorgenomen om dan toch morgen een test te doen als het er dan nog niet is en er ook geen tekenen zijn van menstruatie. 

Terug
Bovenaan