NOD december 2019

Ik sluit me ook weer aan. Had dit topic eerst niet gevonden, realiseerde me niet dat er nog subforums zijn, haha. Gelukkig wees iemand me erop! 
November moest ik overslaan i.v.m. een onregelmatige cyclus, maar ik verwacht in december wel weer een NOD te hebben. Momenteel cyclusdag 18, ik verwacht mijn ovulatie ergens in de komende 10 dagen. Ovulatietesten lijken op te lopen, hoop dat ik een piek te pakken kan krijgen zodat ik een duidelijke NOD heb. Voorlopig zet ik hem even op 2 december. Het is onze 2e ronde, voor de eerste!

Ik zie weer bekende namen voorbij komen van de wachtbankje van november. Deze maand hopelijk meer geluk voor alle dames hier?
Bij ons begint het alweer goed. Ik heb op dit moment een vaginale schimmelinfectie. Ik ben daar erg gevoelig voor. Zodra mijn hormonen weer gaan schommelen krijg ik het vaak. Ik heb standaard zalf in huis en zodra ik de eerste signalen alweer heb begin ik weer met smeren. Dan zet het vaak niet echt door en ben ik er binnen enkele dagen weer vanaf.
Zoals het nu lijkt heb ik vrijdag mijn eisprong dus hoop dat ik er dan weer vanaf ben.

@Willow Tree met ovulatietesten kan kan je beter na 10uur sochtends testen en ook niet met de eerste urine van de dag.  Het LH hormoon begint vanaf 10uur sochtends op de lopen tot een piek rond 12 uur en neemt vervolgens weer af. Zo staat in mijn bijsluiter. In tegenstelling tot zwangerschapstesten. Die doe je wel weer best met ochtendurine?

Ik sluit me helaas ook weer aan, nog niet zoveel bloedverlies maar wel echt beginnende menstruatie sinds paar uurtjes. Dus morgen breekt de rode hel weer los hahah. Klinkt wel heel erg dat is het niet hoor maar ben gewoon teleurgesteld had zo'n goed gevoel erover deze maand. 
Mijn cyclussen afgelopen keren waren 38-55-40-27  heb dus geen idee wanneer mijn NOD is.. 
Mijn luteale fase zijn afgelopen keren 15-14-12 dagen.  Hebben meer mensen daar ook verschil in zitten? Denk steeds vaker dat er iets niet klopt omdat het zo wisseld steeds. En zie hier jullie mooi zeggen vaste cyclus en jullie weten precies wanneer je NOD is lijkt me zo fijn.. zijn er meer met wisselende cyclus hier?  En dan niet als je net gestopt bent met pil maar ook al paar maanden daaraf bent.. Ben benieuwd. Succes allemaal! 

@KKKK
Ik heb vorige ronde voor het eerst gewerkt met ovulatietesten testen en was op cyclus dag 12 positief en dan 12 dpo ongesteld.
Nu zit ik op cyclusdag 14 en nog niets gevonden.
Ik geloofde ook niet in "ontpillen" maar er moet toch iets van aan zijn.
Ik maak me er wel geen zorgen over hoor

Ik gebruik al een paar maanden ovulatie testen en telkens wordt ik 10/11/12 dagen na de positieve test ongesteld... ben benieuwd wanneer ik deze ronde positief ga testen?

Kkkk
Ik was van maart tot juli regelmatig met een cyclus van 28dagen. 
Nu de laatste 3 rondes steeds 2 dagen langer. Eerst 30, dan 32 en november was 35..

Mijn ovulatietest was gister nog net niet positief. Ik verwacht vandaag of morgen een positieve ovulatietest. Dat betekent ook dat mijn NOD begin december is, en dus niet 30 november. Ik sluit me dan ook bij deze aan :) 

@KKKK succes met je periode, ik snap helemaal wat je bedoeld, mijn cyclussen varieren ontzettend binnen een 9 maanden 3 cyclussen gehad,  frustreert he?! Je wilt zo graag wat meer kansen , elke maand weer in de weer met ovu testen om te kijken wanneer je ovulatie is. Maar er zijn genoeg vrouwen bij wie het ook lukt met zo n cyclus. Persoonlijk let ik nu erg op wat ik eet qua gezonde voedingsstoffen. Als het een jaar aanhoudt kun je ook contact opnemen met de huisarts voor doorverwijzing. 

Ik vind het spannend, vorige periode luteale fase van 6 dagen gehad, ik zit nu te wachten op mijn NOD.... hoop zo dat t lukt nu?

Terug
Bovenaan