NOD december 2019

Bedankt voor jullie reacties! Zo fijn om te weten dat je niet alleen zo'n gekke onregelmatige cyclus hebt. En dat er meer mensen zijn waarbij de luteale fase dus wisselt. 
@ibendoutzen wat spannend! Wanneer had je een positieve ovulatietest ?? En heb je wel eens langere luteale fase dan 6 dagen gehad? 
@liefje ja wat vervelend is dat hè. Dan denk je oh yes ik ben overtijd maar wordt je gewoon weer ongesteld. Dat had ik toen ik 16 dpo ongesteld werd. Maar had toen wel een licht lijntje op een zwangerschapstest dus denk dat het gewoon nog mis is gegaan. Veel succes 
@karen ja ik geloof wel in ontpillen. En die cyclus dat ik 55 dagen had was echt niet leuk. Hoop niet weer zo'n lange cyclus ge hebben want dan duurt wachten lang haha. Hoop dat jij snel een positieve ovulatietest hebt. 

@kkkk Snap dat je je zorgen maakt maar dat is niet nodig ken meerdere mensen met onregelmatige cyclussen.
Ik heb nu al 2x gehad dat er op 10 dpo wat gebeurde. De eerste keer innestelingsbloeding wat anderhalve week later een miskraam werd. En de vorige cyclus werd ik ineens op 10dpo ongesteld dus misschien een mislukte innesteling? Geen idee.
Ik zit nu echt te wachten. Ergens eind deze week verwacht ik mijn eisprong dus we doen het nu alvast om de dag. Nog geen positieve test. Ik ben echt benieuwd wat me deze keer op 10dpo te wachten staat...

Joepie
Vandaag echt een positieve ovulatietest!
Ik dacht zo dat het gisteren was, maar vandaag komt echt beter uit!
Ik merk wel heel weinig van dat "vruchtbare" slijm.
Zijn er nog waarbij dat dat niet opvalt?

@KKKK inderdaad fijn om te weten dat er meer mensen zijn met onregelmatigheid. Hoe gaat t vandaag met jou?  Ik had de 15e mn eisprong, dus nu afwachten.  Nog maar 1x een luteale fase in kaart die dus erg kort was. 

Xkaren ik merk ook niet heel veel van vruchtbaar slijm, wel heb ik een natter gevoel rond die dagen.
Ik zit nu op cyclus dag 11 en vanmorgen gestart met ovulatietesten, nog negatief natuurlijk, maar wil hem niet missen. Ik heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts gewoon om mn vragen en zorgen eens te bespreken... best spannend eigenlijk, merk dat ik een beetje zenuwachtig begin te raken....  

Mijn ovulatietesten zit al dagen tegen het positieve aan. Maar nog niet echt positief, naar mijn idee zijn ze daar te licht voor. Momenteel dag 19 van de cyclus, ik ga alleen vandaag en morgen nog testen en dan zijn mijn testen op en koop ik ook geen nieuwe meer. Deze week gewoon lekker veel klussen en hopelijk op het juiste moment. 

Kan me voorstellen dat het spannend is KSAS, hopelijk kunnen ze je vragen goed beantwoorden! Ben wel benieuwd wat ze zeggen van de luteale fase, want volgens mij is die bij jou ook korter dan 14 dagen toch? Bij mij is het 10/11 dagen en vraag me af of dat niet te kort is..

Ik meld me ook graag aan! Eerste ronde :) Ik houd mijn cyclus bij door middel van een app en kreeg mijn eisprong twee dagen eerder dan verwacht met een dikke rode streep. Spannend!

NOD 1 december – XkArEn – 28jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus ergens tussen 24-29 dagen
NOD 1 dec? – carolinerkj -39 jaar- 3e kindje -ronde 8- cyclus 25/28 dagen
NOD 1 december – MienMa – 28jaar – 1e kindje – ronde 23 – cyclus 26-32 dagen
NOD 2 december –loverituals – 23Jaar – 1e kindje – ronde 5 – cycles 26/27 dagen.
NOD 3 december – MichM – 27 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus waarschijnlijk 27 dagen.
NOD 4 december - -emma - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - cyclus van 38 dagen.
NOD 5 december – Willow Tree – 36 jaar – 2e kindje – ronde 1 – cyclus nog onbekend (was voorheen 28 dagen, met een late eisprong en korte luteale fase)
NOD ergens rond 5 december – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 14 – 3e poging IUI in natuurlijke cyclus
NOD 6 december – Melissa 27 jaar – 2e kindje (3de als ik de miskraam meetel.. – ronde 3 – cyclus 34 dagen
NOD 7 december – KSAS – 32 jaar – 2de kindje- ronde 8 – cyclus 28 dagen
Kim – 42 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 26/30 dagen – NOD 7 dec
Jillzz – 32 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 27 dagen – NOD 8 decembe
NOD 5/9 December – EVSS – 24 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 28 / 32 dagen
NOD 8-10 – Anne anne – 28 jaar – 2de kindje – 2de ronde.
Liefje – 26j – 1e kindje – ronde 4 – cyclus 33-35d. – NOD 10-12 december
LV – 27 jaar – 1e kindje – Ronde 4 – cyclus 28/30 dagen – NOD ongeveer 12/15 december
Ikbendoutzen-29- nod 28 nov(onduidelijk door onregelmatige cyclus)  ronde 2- cyclus lang en varierend(240-38) -1e kindje
NOD ergens rond 14 december – ProudmamaJ – 28 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus 30 dagen?

Terug
Bovenaan