NOD december 2019

In november is iemand zwanger geworden door meerdere keren op een dag seks te hebben.  Nu heb ik dat een opgezocht en jeblijkt inderdaad een grotere kans op zwangerschap te hebben als je binnen Max. 3 uur nogmaals seks hebt. Want bij de 2e keer klaar komen van de man heb je veel betere kwaliteit zaadcellen. Ipv 6% is 1e keer dan 30% dat bij 2e zaadlozing. 
Haha gewoon even ter info. Is wetenschappelijk onderzoek dus wel echt onderbouwd ook. Google het maar eens haha. Wie weet kan het deze maand ons ook geluk brengen!

Ik sluit me (helaas) ook weer aan!
XkArEn: fijn dat je je ovulatie gevonden hebt! Ik merk ook nooit zoveel van dat vruchtbare slijm. Het is wel wat meer/waterig, maar niet zoals eiwit o.i.d. (zoals je op internet leest).
Ikbendoutzen: wat irritant, dat is ook wel enorm lang zeg. Hopelijk blijft het de goede kant op gaan... Als je op dag 15 een eisprong hebt gehad, klinkt dat in ieder geval heel goed.
KSAS: dat lijkt me spannend ja. Hoe was het bij de huisarts? Hopelijk heb je er iets aan gehad?
KKKK: wel een goede tip. Baat het niet... :)

NOD 1 december – XkArEn – 28jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus ergens tussen 24-29 dagen
NOD 1 dec? – carolinerkj -39 jaar- 3e kindje -ronde 8- cyclus 25/28 dagen
NOD 1 december – MienMa – 28jaar – 1e kindje – ronde 23 – cyclus 26-32 dagen
NOD 2 december –loverituals – 23Jaar – 1e kindje – ronde 5 – cycles 26/27 dagen.
NOD 3 december – MichM – 27 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus waarschijnlijk 27 dagen.
NOD 4 december – -emma – 26 jaar – 1e kindje – ronde 1 – cyclus van 38 dagen.
NOD 5 december – Willow Tree – 36 jaar – 2e kindje – ronde 1 – cyclus nog onbekend (was voorheen 28 dagen, met een late eisprong en korte luteale fase)
NOD ergens rond 5 december – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 14 – 3e poging IUI in natuurlijke cyclus
NOD 6 december – Melissa 27 jaar – 2e kindje (3de als ik de miskraam meetel.. – ronde 3 – cyclus 34 dagen
NOD 7 december – KSAS – 32 jaar – 2de kindje- ronde 8 – cyclus 28 dagen
Kim – 42 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 26/30 dagen – NOD 7 dec
Jillzz – 32 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 27 dagen – NOD 8 decembe
NOD 5/9 December – EVSS – 24 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 28 / 32 dagen
NOD 8-10 – Anne anne – 28 jaar – 2de kindje – 2de ronde.
Liefje – 26j – 1e kindje – ronde 4 – cyclus 33-35d. – NOD 10-12 december
LV – 27 jaar – 1e kindje – Ronde 4 – cyclus 28/30 dagen – NOD ongeveer 12/15 december
Ikbendoutzen-29- nod 28 nov(onduidelijk door onregelmatige cyclus)  ronde 2- cyclus lang en varierend(240-38) -1e kindje
NOD rond 14 december – ProudmamaJ – 28 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus 30 dagen?
NOD rond 18 december – Lilaa – 28 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus onregelmatig

2x na elkaar zie ik hier niet gebeuren ?
Ik moet al moeite doen om het eens een 2 dagen na elkaar te fixen ? verder hebben we wel vrij regelmatig sex met 1 of 2 dagen tussen, dus dat zal het hem maar moeten doen.
Ook teleurgesteld in de ovulatietesten van de action...net een nieuw doosje gekocht en er zat maar 1 in. Iemand heeft de andere eruit gehaald ?
Ik wacht voorlopig nog af maar bij een volgende ronde eens online bestellen dan van een ander merk.
Succes iedereen!

Ik zit vandaag op dag 19 van mijn cyclus. Vandaag 2 gelijke strepen op de ovulatietest. Dus morgen waarschijnlijk een knalstreep en dan vrijdag mijn ovulatie. Precies volgens schema.

Hee dames,Weer een paar dagen niet gelezen. Zit nu rond mijn vruchtbare dagen. Heb ovulatietesten van action en kruidvat. Action alleen maar negatief, met een heel heel heel licht streepje (wat lijkt dat het in de test zit) en kruidvat continu positief. Snap er geen snars van. Kreeg de tip om die van sensitest te pakken, maar is voor deze rond al te laat ben ik bang. Wat zijn jullie ervaringen?Her zou hier heel fijn zijn als dat vaker op 1 dag zou kloppen. Nu "moeten" we altijd wachten, aangezien overal staat dat je om de 2 dagen moet doen. Maar dat is hier soms nogal moeilijk?.Hopenlijk is het deze ronde gewoon raak bij ons allemaal?

@Michm
Ik was best tevreden van de action testen, heb ze nu 2 rondes gebruikt. Had een mooie knalstreep op cyclusdag 15 en op dag 14 wat twijfel geval.
Jammer dat er testen uit het laatste doosje gehaald werden door iemand, maar daar kan de action niet aan doen natuurlijk. Hieronder mijn positieve, mijn twijfel en mijn negatieve.
https://www.mupload.nl/img/ntkqlpijv4wb.jpg
[IMG]https://www.mupload.nl/img/as43os3s9pr.jpg
[IMG]https://www.mupload.nl/img/erded6y8msl.jpg
@ellisip merci voor de tip, ik bekijk het eens indien nodig de volgende ronde!

@lila, ja klopt erg irritant ( haha was 15 november, op dag 36 van mn cyclus) weer heel erg laat dus... maar tot nu toe nog niet ongesteld geworden dus fingers crossed! Ik zie dat jij ook een onregelmatige cyclus hebt, weet je waardoor dit zo is? Veel succes ook deze ronde!! ?

@Michm, ik gebruik die van sensitest en ben daar heel tevreden over, bij positieve test test ik na met die digitale van cb( al geeft die soms wel iets tegenstrijdige uitkomsten)

Terug
Bovenaan