NOD december 2019

KSAS Ohnee zo rot. Typisch!! Dat is teleurstellend als je dat dan hoort van anderen he. Gisteren hier ook weer een aankondiging. Ik heb veel krampen dus wacht op mijn menstruatie. Als er na het werk nog niets is ga ik testen. 

Ik volg jullie trouwens ook al van in het begin (ik heb mijn nickname veranderd sinds vorige maand omdat mijn vorige wat te herkenbaar was ?)

[quote quote=10278549]Nou helaas.. net toch ongesteld geworden en of dat al niet klote genoeg is ook net een bericht dat een collega zwanger is van de 2de…. pff soms zo hard, lijkt iedereen zomaar te lukken en bij ons niet Door naar ronde 10, volgende NOD 26 januari.[/quote]
Ksas, wat rot, maar kop op, blijf moed houden. Pijnlijk wanneer anderen dan inderdaad aankondigen, dat blijft confronterend! ?

[quote quote=10278149]Merci iedereen, hopelijk voor jullie ook snel een positieve test![/quote]
 Gefeliciteerd xKaRen,  ik vind het mooi om te zien dat er ook elke maand weer vrouwen zijn waarbij het lukt, geeft moed! Hoop op een goede zwangerschap voor jou?

Super jammer Jillz en KSAS, ik heb ook echt dat de moed me in de schoenen zakt en dat ik ook echt niet zou snappen waarom t volgende keer wel ineens raak zou zijn, daarom vandaag de huisarts gebeld en mn zorgen gedeeld. We hebben doorverwijzing voor onderzoek in t ziekenhuis voor ons beiden dus dat geeft een hoop rust. Dan weten we in elk geval of t bij onze 1e gewoon een Lucky shot was of dat t samen echt gewoon moet kunnen. Afspraak is pas over een maand, maar helemaal oké. 

Wat fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen Marr! Waren jullie al een jaar bezig, of heb je eerder aan de bel getrokken?

Ik heb wat eerder aan de bel getrokken, nu ronde 8 en ruim 9 maanden bezig (1x 3 weken over tijd geweest), wilde mn zorgen delen en gelukkig al een doorverwijzing. 

Terug
Bovenaan