NOD december 2019

@KSAS mijn temperatuur ging van 36.6 naar 36.3 om dan te stijgen naar 36.9, dus het kan wel? Na het begin van mijn menstruatie daalde ik altijd naar 36.1 om voor de eisprong ergens 35.7 te hebben en dan opnieuw te stijgen.
Ik blijf duimen voor jullie!

Xkaren, mijn temp was na ovulatie 36.9/37.0 gisteren op 11 dpo gedaald naar 36.8, vandaag 12 dpo 36.5..... ik weet niet..  ??‍♀️ nog geen menstruatie, net een test gedaan (was geen early, en niet met ochtend urine) deze was negatief... ik heb ook helemaal geen krampjes die ik normaal wel heb voor menstruatie... heel vreemd! Wacht het maar weer af, die onzekerheid vind ik zo irritant??

@ Marr hier ook vanmorgen ongesteld geworden... Op naar ronde 8... Elke maand wordt mijn vertrouwen dat het lukt kleiner, dat gevoel had ik bij de eerste veel minder, erg gek. Had ik van tevoren niet verwacht. KSAS hopen dat er geen menstruatie komt!!

Hee dames,Ik heb een tijdje niet gereageerd. Vorige NOD begin december ongesteld geworden.Nu is vandaag mijn NOD. Tot nu toe nog niks.. gisterenochtend een early test van kruidvat gedaan. Die was negatief.Ben sinds 1 maand teunisbloemolie en tarwekiemolie aan het slikken. Zou het kunnen dat mijn NOD en evt innesteling is uitgesteld?Ik weet het echt niet meer. Moed begint me echt in de schoenen te zakken. Vorige keer was het meteen raak. Begrijp gewoon niet wat er nu mis gaat.Groetjes MichM

Nou helaas..  net toch ongesteld geworden? en of dat al niet klote genoeg is ook net een bericht dat een collega zwanger is van de 2de.... pff soms zo hard, lijkt iedereen zomaar te lukken en bij ons niet?
Door naar ronde 10, volgende NOD 26 januari.

Terug
Bovenaan