NOD december 2019

O wauw wat goed Marr! Fijn dat je huisarts meewerkt, dat was hier niet zo helaas... heb echt een kut dag momenteel ? dat gevoel herken ik wel heel erg, wat zou er de volgende ronde anders zijn waardoor het w zou lukken.. ??‍♀️ maarja tegen dat mn menstruatie is afgelopen krijg ik altijd wel weer wat meer goede moed, ben nu gewoon een beetje down en moet de teleurstelling weer even verwerken. Snap het ook gewoon echt niet, maarja? denk wel dat we de volgende ronde gewoon eens elke dag sex gaan hebben, dat hebben we nog niet geprobeerd dus is nog het proberen waard?

Fleurtjex en?? Al doorgezet of getest? 

Toch altijd fijn om hier ff je gevoel  te kunnen delen, en gewoon maar te kunnen melden dat het weer niet is gelukt.... in onze omgeving weet niemand dat we bezig zijn, en manlief is er toch een stuk nuchterder in... het komt wel zegt hij telkens, ja zal hopelijk wel, maar wanneer... ik heb ook  elke maand die rot hormonen erbij?

He KSAS, 
Ik herken je situatie helemaal. Het is ook gewoon kut. Ik heb inmiddels een aantal mensen verteld dat we bezig zijn, zo heb ik niet de hele tijd de opmerkingen en flauwe grapjes over een eventuele zwangerschap en houdt iedereen zn mond, dat is wel heel fijn. Balen mag ook gerust en anders ga je toch terug naar de huisarts? Vertel je dat deze onzekerheid je veel energie kost en of je alvast bv semenonderzoek mag laten doen? Hopelijk hebben we een positief 2020! 

Kom op meiden , morgen andere en nieuwe dag. Klinken op het nieuwe jaar vol goede moed !!
@KSAS. Heb een test gedaan en die zag wit. Negatief! Regels nog steeds niet door gekomen. Vreemd..  

Ben ook net ongesteld geworden. Maar de tweede keer weer zo weinig. Vorige menstruatie maar twee dagen en weinig en toen een cyclus van 40 dagen. Nu terug zo weinig. Laten we hopen dat de cyclus volgende maand iets korter mag duren. Vanavond klinken met lekkere champagne op het nieuwe jaar!! Gezondheid dames! 

Hoi dames,
Hopelijk voor jullie een hart onder de riem van mij. Ik ben Kim en ben 28 jaar. In maart 2018 besloten om te stoppen met de pil. Ik dacht (net als vele) dat doen we wel even. In mijn familie bewust getimede zwangerschappen, ongepland, en bij iedereen met een wens was het binnen een half jaar raak.  
Ook bij mijn man is de familie erg vruchtbaar. Nou. Dat heb ik maar los gelaten. Biedt zeker geen garanties. 
Omdat wij dit niet hadden verwacht zijn wij eind december naar de huisarts gegaan. Om mij te onderzoeken was nog wat geduld nodig. Mijn man kon al wel een zogenoemd semenonderzoek ondergaan. Dit is gedaan en deze uitslag was positief. Begin februari 2019 kreeg ik mijn menstruatie waar ik inging met de gedachte "de volgende menstruatie kan ik naar de huisarts en dan is het jaar voorbij". Echter bleef mijn volgende menstruatie uit en had ik 16 maart een positieve zwangerschapstest in handen. Blij maar onzeker een vroege echo laten doen waarbij uiteindelijk een misser abortion is geconstateerd. Dit betekende meteen dat ik zwanger kon worden, dus verder onderzoek was uitgesloten. Toch begin deze maand weer aan de bel getrokken. De gynaecoloog snapt mijn onzekerheid en heeft me gezegd dat ik in ieder geval mijn bloedwaarden mocht laten onderzoeken. Bloedprikken op de derde dag van de eerstvolgende menstruatie en een terugbelafspraak gemaakt voor de uitslag hiervan. Inmiddels deze afspraken geannuleerd. Afgelopen zaterdag had ik weer een positieve test in handen. Een knaltest vergeleken met de vorige. Blijheid en geluk gaan gecombineerd met spanning en angst. Gaat het deze keer wel goed? Dat is nog afwachten. Maar ik hoop dat we na 22 maanden 20 januari een hartje mogen horen kloppen. 
Met mijn verhaal hoop ik over te brengen dat het soms zo uitzichtloos kan lijken maar probeer altijd hoop te houden!
x Kim

Hoi dames,   Ik lees al een poosje stiekem mee, maar plaats eigenlijk nooit wat. Fijn om jullie verhalen te lezen. Ik heb namelijk met niemand gedeeld dat mijn vriend en ik graag kinderen willen. Gefeliciteerd voor degene met een positieve test! En succes voor degene voor wie hopelijk 2020 het jaar wordt van een positieve test.     Afgelopen maandag was mijn NOD. Vanaf zaterdag had ik last van menstruatie krampen en zondag had ik een druppeltje bruine afscheiding. Dat is heel normaal voorafgaand aan m'n menstruatie. Maar daarnaast heb ik sinds dit weekend ook erg pijnlijke borsten en ben ik erg misselijk. Dat heb ik normaal niet, maar ja wie weet komt er een griepje aan. Had alleen de Kruidvat early in huis en gistermiddag toch maar een testje gedaan. Ik lees veel negatieve verhalen over deze test. Binnen de afleestijd een heel licht tuurstreepje, maar had ook veel water gedronken daarvoor. Net nog een test (dezelfde) gedaan en het streepje was nu een stuk duidelijker. Super spannend dit! Het is onze 1e ronde. Morgen maar weer testen. Ik begrijp dat de Kruidvat 2 voor 5 euro betrouwbaarder is? Groetjes!

@Hnvd
Ik heb ook eerst met de Kruidvat early getest.
Zag een licht maar duidelijk lijntje
De dag erop nog eens de early en de 2 voor 5 gedaan met dezelfde urine.
En de 2 voor 5 was dubbel zo duidelijk als de early. Dus volgens mij is de 2 voor 5 veel beter.

Terug
Bovenaan