NOD December 2020

@maarietje: wat leuk! Echt een duidelijke streep ? ben idd wel benieuwd hoeveel DPO je bent?
@tinyme: het gevoel blijft aanhouden. Elke keer bij t naar de wc gaan toch een beetje spannend.. 

[quote quote=10379684]ITVS 1 dec ziet er idd uit als piek. Hij mag op zich donkerder als controle syreep zijn maar is maar net hoe je LH reageert op de testen (normale doen binv niks bij mij ik moet gevoeloge testen gebruiken) zeker gezien hij erna weer afloopt lijkt me dit je piek te zijn geweest. Let is op of je het warmer hebt als normaal (je temp ligt na ei vaak een halve graad hoger) Maarietje spannend! Kan je er een foto van maken?[/quote]
Ik werk in een loods met alle deuren open dus warm heb ik het zeker niet ?
Bedankt! 

[quote quote=10379878]@tinyme: het gevoel blijft aanhouden. Elke keer bij t naar de wc gaan toch een beetje spannend..[/quote]

Herkenbaar hoor...
Heb nog steeds dat trekkende gevoel onderin en idd elke keer die spanning of er al bloed te zien is of niet en dus nog hoop pff...?
Hier nog geen bloed in elk geval maar wat niet is kan nog komen ?‍♀️

Hmm nu twijfel ik of ik mijn ovulatie heb gevonden.. De test is niet zo donker als die hoort te zijn maar ik heb vandaag weer getest en hij was nu een stuk lichter. Ik voelde gister avond wel wat lichte verkrampingen maar dacht er verder niks bij..
Wat denken jullie? Zou die van gisteren voldoende zijn? We hebben het vanochtend gezellig gemaakt maar ik ben bang dat we net te laat zijn…
https://www.mupload.nl/img/pet2wp.jpg

Wauw! @maarietje Gefeliciteerd!!!
Andere vraag, sinds het stoppen met de pil ben ik nu voor de 2e keer (3e keer als je de bloeding na de laatste strip meerekend) ongesteld maar waar ik voorheen mét de pil best last had van krampen en minimaal 4 dagen bloeding, heb ik nu nergens last van en maar 2,5 dag ongesteld ..
Hebben meerdere dit?

Terug
Bovenaan