NOD December 2020

@Joycekg: bij worden ze echt veel duidelijker die van de action en voordat ik echt mijn piek heb schommelt het ook nogal van donker naar licht en weer terug dus ik denk dat je nog even door moet testen! 

@xxxxx: ik heb ook een veel lichtere menstruatie na het stoppen met de pil. Zo licht dat ik iedere maand denk, was dit het, zal het niet stiekem een innesteling zijn maar nee.

Joycekg ik vind hem niet als een piek eruit zien eigenlijk. Maar ik vjnd die van de action dan ook echt slecht. Ik deed 3 merken tegelijk zelfde urine en action piekte nooit terwijl de andere donkerder waren als controle
xxxxx een menstruatie met pil is niet echt een menstruatie maar ontrekkings bloeding. Het kan dus zeker zo zijn na het stoppen ermee dat je menstruatie heel anders is als je gewend bent

Nou meiden, ik heb vandaag DPO10 toch maar een testje gewaagd. En hij lijkt niet totaal negatief, maar tóch ben ik er niet helemaal zeker op omdat het bijna lijkt alsóf ik het een heeel licht streepje zie omdat ik het graag zou willen?. 
https://www.mupload.nl/img/uvev66sto.jpeg
Ik krijg het bijna niet op beeld, maar wat zien jullie?☺️
Inmiddels 5 dagen aan mn NOD voorbij gegaan. Wel heel blij dat ik in ieder geval een LF van 10 al heb behaald, maar blijf toch nog een beetje onrustig en voorzichtig, dus over 2 dagen nog maar eens testen ?

WonderAn ik zie een sgreepje hoor en ik hoef niet te turen of een negatief app te gebruiken. Die is positief! Voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk over 2 dagen een duidelijker streepje

Wauw, de maand is pas net begonnen en nu al een paar positieve testen. Gefeliciteerd meiden!?
Ik hou enkel de app mijn kalender bij. Niet ovu testen of temp. Volgens de app komt mn eisprong eraan. Vind het daarna altijd wel weer spannend worden. Ben eigenlijk gewoon heeeeeel ongeduldig.?

Terug
Bovenaan