NOD December 2020

Goedemorgen.
Zojuist ongesteld geworden na een cyclus van 49 dagen. Ergens wel prettig idee dat mijn lichaam het nog steeds doet. Nu de 2e cyclus zonder anticonceptie pil. (Achteraf kleine tekenen al gehad. Had het gisteren en eergisteren hele dag koud) 
Op naar ronde 2! :)
Mijn app zegt doordat vorige cyclus 45 dagen was en deze nu 49. Dat ik rond 19 januari mijn NOD weer heb. Een gemiddelde. Ik hoop dit keer eerder zodat het korter wordt. Maar dat is nu nog afwachten.

Vandaag mijn NOD, nog niet ongesteld, maar wel heel drukkend gevoel beide kanten in m'n zij, en last van rommelende darmen en van m'n maag. Zou niet gek zijn als ik over een paar uur ongesteld wordt, of morgen. Hoop dat het nog ff duurt want anders zou m'n LF mega kort zijn, zit nu DPO 8. Spannend ?

@krokuzzzzkelly balen! Maar idd heel fijn dat je nu weet dat het het allemaal nog doet. Hopelijk wordt je cyclus ook wat korter, veel geluk in deze ronde ???

@krokuzzzkelly wat balen! Ik duim voor je dat komende maand je cyclus wat korter gaat zijn of dat je gewoon zwanger bent volgende maand (nog beter) succes!!
@noeksie word je altijd zo snel na ovulatie ongesteld? Nog geen bloed is goed toch? Hopelijk snel duidelijkheid ?

@BelgoG; hoe gaat het met jou? Ben je inmiddels ongesteld of is er nog hoop? Wanneer ga je weer testen?

@Noeksie; Ik denk eigenlijk dat jouw NOD pas over een paar dagen is. Met een late eisprong schuift je NOD ook op en 8DPO al je NOD hebben zou echt niet goed zijn. 

Onwijs balen dames die ongesteld zijn geworden..

En nu durf ik dit bijna niet te zeggen, maar ik kan echt wel huilen, heel hard ook.. Ik zie een tuurstreepje. Ik ben zó emotioneel, zal het dan echt.. :O :D 

@Noeksie
Spannend dus, ben benieuwd of het rommelen en drukkende gevoel van de menstruatie zijn die komt of misschien iets anders ?
Wel erg korte LF dan idd.
@Emma-vB
Menstruatie inmiddels doorgekomen of is er nog hoop?
@XLousX
Geen bloed is idd nog altijd positief, alhoewel ik snap dat het niet altijd zo voelt als je van alles voelt in je bm...?
Ben benieuwd hoe het vandaag is?
@Poni
Is ook wel zo denk ik, hoe dichterbij die NOD komt hoe meer alles opvalt en hoe meer je lijkt te voelen, soms weet je het ook gewoon niet meer...
@Sje
He, wat rot ☹️
@Smiley-X
Ben benieuwd?
@Maarietje
Yeah, dat is goed nieuws zeg?
Hier vandaag 9/10m DPO, vannacht werd ik wakker door een trekkend gevoel in mijn bm....Dacht echt dat ik ongesteld ging worden, nog steeds denk ik dat, zo nu en dan voel ik dat trekkende gevoel weer opkomen.  Nog geen bloed en het is ook eigenlijk nog te vroeg voor NOD maar ja, het is wat het is ?‍♀️
Kan niks anders dan afwachten...

Terug
Bovenaan