NOD December 2020

@mamajoju, ah okee misschien dat dan eens proberen ja, al hoop ik natuurlijk dat dat ook niet meer nodig is. Dankjewel! Zo leer je toch weer van elkaar

Ah wat lief! Ik ben helemaal ontdaan door jullie reacties, echt waar! Dank je wel. ☺️
Ik blijf nog even heel voorzichtig blij, zaterdag test ik voor de tweede keer.
Ik hoop ook écht oprecht heel veel geluk voor jullie op heel korte termijn. ❤️

@x-Marina, Ja deze test is van de Action! Omdat ik geen idee meer had of mn NOD nu wel of niet 1 december was (anders had ik een LF van 8) heb ik op 10DPO getest ?

Zag trouwens dat het lijstje op pagina 1 niet bijgewerkt is, natuurlijk wel leuk om te doen! Doet iedereen dit zelf of doet Feyre dit?☺️

@wonderAn en @marietje gefeliciteerd! Ik zie hem ook

Heb zelf al 3 dagen steeds lichte krampen links en rechts maar de ovulatietest wordt maar niet positief ?

Ik heb ook na het stoppen van de pil een andere menstruatie. Nu heb ik inderdaad ook het idee van ‘was dit het’. 2 dagen bloedverlies en dan nog 2 dagen af en toe een drupje oud bruin bloed. En afgelopen 2 menstruaties had ik echt 2 dagen flinke krampen dat ik er ibuprofen voor innam. (Bij de pil had ik dit nooit) En de laatste menstruatie 2 week terug merkte ik er niets van.. ook niet dat ik ongesteld zou worden, geen krampen gehad helemaal niets. Het lichaam zit raar in elkaar ?

Terug
Bovenaan