NOD December 2020

[quote quote=10380095]Zijn er meer die 10 DPO testen?[/quote]
Ik ga echt wachten tot maandag sowieso! Dan zit ik op dpo 12.. vind het heel spannend.

@x-Marina ja precies dat denk ik ook NOD over paar dagen alleen vorige maand was ie 28 dagen en dat is dus vandaag. Dus vind het héél spannend, hoop sowieso natuurlijk niet dat ik vandaag of morgen ongesteld wordt want idd dan is mijn LF best wel heel erg kort. Maar heb tot nu toe nog geen bloed... wel af en aan echt die krampen dat je denkt, word ik nu ongesteld? Pfff... 
Ik denk dat ik me zaterdag niet meer kan inhouden, net als @WonderAn, voor je gevoel ben je dan al 5 dagen overtijd... 
Super gefeliciteerd meiden!! ??

Zijn er ook dames die een fitbit (of iets dergelijks) dragen? Merken jullie ook een stijging van de ‘hartslag in rust’ rondom de vruchtbare periode/eisprong?

@Emma-vB @XlousX @Esmeey @Elfje Ah voorzichtig dank je wel!! ??  

@Elfje- Ik heb/had met name rommelende darmen, wat waterige afscheiding én een raar  drukkend/stekend gevoel in mn vagina.. Maar ik linkte eigenlijk alles aan een naderende menstruatie. ☺️ Ookal heb ik daar normaal niet standaard last van. Je bent toch voorzichtig qua gedachten ☺️
Ik duim de komende dagen/weken voor iedereen!?????

@Noeksie Jaa precies dat! Ik had ook zoiets van: ik ben al 5 dagen overtijd haha ??
Lief! Dank je wel!❤️ Blijf voor je duimen!???

Fienon dat doe ik klopt. Heb hem wel bijgehouden maar nog geen tijd gehad op me pc goed te zetten (gezien lijstje zo lang is dat ik moet knippen en plakken ?) dit doe ik zo. Druk met alle sint voorbereidingen en werk.
Floor ik had je net aangepast dus weer veranderd hahahaha
Emma-vB balen zeg ? hopelijk snel raak voor jullie
xxNH ik heb geen fitbit, me rond ei ook nooit ppgevallen. Je hartslag stijgt wel als je zwanger bent

Terug
Bovenaan