NOD December 2020

@droommaarzacht gefeliciteerd!! 
@unalome dat alles in de mond stoppen en dik voelen herken ik en ik denk met mij meer, zitten van vorige zwangerschap ook nog 5 hardnekkige kilo's aan... hoop dat je nod uitblijft ondanks de symptomen die je herkent. Ik ben aan het twijfelen of ik vanmiddag als ik wakker word de kruidvat 2v5 ga doen. Heb gigantische rode wangen en temp op mijn werk nu via t oor 37,0 was voor mij al hoog is, rectaal gemeten zou het nog hoger uit komen. Ben me bewust dat dat sowieso mogelijk is hoor, maar ik heb die gloeiwangen nóóit en ach, t is de eerste ronde dus ben ook enthousiast ? Ik gok dat ik te ongeduldig ben vandaag! Maargoed, heb nog een man die ook wat in te brengen heeft.  Kan jij het geduld opbrengen tot zondag? 

Bedankt allemaat. Deze maand had ik op cd 11 al een positieve ovulatietest ipv cd 14. Mijn nod is toen van 16 naar 13 dec verachoven. Dus 3 dagen voor NOD 10 dpo de positieve CB test:) Ik testte altikd 9 dpo voor het eerst en dacht meteen iets te zien. Toen de cb erbij gepakt en ja ik zag ook echt iets:) hihi

@fienon wat goed gefeliciteeeerd!!

ik ga denk ik zondag voor het eerst testen, ben dan 11 dpo. Fingers crossed ?? Voelde me gister wel wat misselijk maar bij de vorige zwangerschap had ik een innestelingsbloeding en nu niet. Kan het dan alsnog zijn dat je zwanger bent? Ook nog geen last van mn borsten, dus ga er eigenlijk vanuit dat het deze ronde niet gelukt is. Maar toch blijft het spannend. 

MamaJoju ik heb vandaag 11 DPO getest met clearblue. Mijn enige kwaaltjes waren beetje gevoelige tepels en soms wat maagzuur, verder niets! Heb mezelf rotgezocht op symptomen, maar is natuurlijk bij iedereen weer anders! 

Terug
Bovenaan