NOD December 2020

@droommaarzacht wauw!! Gefeliciteerd 
@woefje ik heb alleen onwijze koolhydraat behoefte ineens de laatste week. Verder stop ik dus van alles in mn mond en tegelijkertijd voel ik mij dik hahaha. Maar buiten dat, iets gevoelige borsten, hoofdpijn, onrustige maag en darmen en opeens heel warm. Maar behalve de maag en darmen en koolhydraten het ik dit gevoel ook als ik ongesteld moet worden. Vund het dus erg lastig in te schatten. Ik zal moeten afwachten. Test jij voor je nod?

@ijsvogeltje welkom! Je cyclus kan erg verschillen door het ontpillen. Kan wel 6-12 maanden duren voor dat je echt regelmatige cyclus hebt. Wellicht heb je wel eens gelezen over cervixslijm ? Je hebt waterige afscheiding of slijmerige afscheiding als je vruchtbaar bent. Zo zou je een eventuele eisprong kunnen herkennen als je geen krampen of druk ervaart link/rechts in de buik.

KarinWerf 4 dagen tot een week voor je piek (om de dag of elke dag) op de dag van piek en de dag erna kan ook nog maar dan is je kasn wel al kleiner.
Unalome ik gebruik de extra gevoelige van 2besure die werken het beste voor me. gewone werken hier niet, dan nooit een duidelijke piek te vinden :)
Woefje gaat goed komen we hebben het al paar keer achter elkaar gezellig gemaakt, nu hopen dat het baat mag hebben xD vanavond nog een keer en morgen zien we wel weer.
Droommaarzacht Gefeliciteerd! jij test vroeg positief hey!
Femkemini ligt aan hoe lang je LF is dan kan je je NOD bepalen.

Al eerder geschreven dat ik geen ovu testen etc doe. Gebruik enkel de app mijn kalender. Volgens de app was maandag mijn eisprong.  Nu heb ik vandaag ineens korrelige witte afscheiding. Is dat bij jullie bekend? Kan me niet herinneren dat ik dit de vorige ronde en de rondes voor mn vorige zwangerschap had.

@feyre ben je niet vruchtbaar tot 24 uur na je eisprong? Bij mij is mijn eisprong op de dag na de positieve test en dan zou je dus nog een dag vruchtbaar zijn?

Floor klopt moest het anders formuleren bedoelde de dag na ovulatie kan maar kans is dan kleiner. Omdat ei 24 uur leeft en zaad er soms ook 24 uur over doet bij het ei te komen (gemiddeld wel 7 uur masr die kans wil je niet nemen i guess) dag na piek is idd vaak je ovulatie dan ben je nog vruchtbaar

(Sorry lange dag/avond gehad ?)

Terug
Bovenaan