NOD December 2020

Droommaarzacht ja zeker heb ik een foto! Alleen lukt het niet deze te uploaden.. ik moet dan een link invullen ofzo? Leuk dat we gelijk lopen! Heb jij kwaaltjes? ☺️

Fienon gefeliciteerd! Als je naar mupload ga kan je de foto uploden en dan onderste link kopieten en hier plakkenHier is me ovu test geen piek meer dus miss toch vandaag me eisprong. Ben benieuwd naar me temp morgen. We hebben het ervoor om de dag gezellig gemaakt, en vruchtbare dagen elke dag. Dus nu al 3 dagen gezellig gemaakt. Zouden jullie vanavond nog 1x wat doen of laten rusten?

Gefeliciteerd Fienon!

Mijn nod staat op19 december maar zit nog steeds te wachten op ovulatie. Heb al wel 3x in 1,5 week een keer een sliert slijm gehad alleen de testen blijven negatief.. ? iemand dit vaker gehad? Wel een sliert slijm maar geen ovulatie ?

@fienon gefeliciteerd wat een mooi nieuws.
@woefje ja opzicht lukt mij dat wel hoor om te wachten. Mijn vriend en ik hebben de afspraak gemaakt dat ik niet zonder hem een zwangerschapstest doe dus als ik een beetje pech heb kan ik op zn vroegste woensdagochtend testen als zondag mijn menstruatie niet doorbreekt haha. Ben voor ik op het forum begon 5 dagen overtijd geweest maar de testen bleven witter dan wit. Behalve de rommelende darmen en maag en koolhydraten vraag van mn lichaam zijn alle andere symptomen vannacht als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik ben mij dus ook bewust dat mn lichaam me weer voor de gek kan houden.
Ik ben benieuwd wat je hebt gekozen woefje! Wel of geen test bij het wakker worden. Wat vind jouw man ervan, hebben jullie ook een afspraak met elkaar?

Terug
Bovenaan