NOD December 2020

@mamavanloesje spannend! Je zou zo graag gelijk een knaller van een test willen zodat je het zeker weet! Hopelijk krijg je in de komende dagen duidelijkheid!

MamavanLoesje, ik zie inderaad de streepjes. 
En als het buiten de tijd is zou het wel heeeeel toevallig zijn als ze beide zo mooi zichtbaar zijn.
Gefeliciteed alvast

Wauw!! Wat veel die zwanger zijn geworden deze maand zeg! Fantastisch! Gefeliciteerd allemaal!!
❤❤❤❤

Ik voel altijd op het eind van de cyclus pas in, om tussendoor mn rust even te pakken en er niet teveel mee bezig te zijn. Gaat eigenlijk heel goed maar...
Zit nu op cyclusdag 24
Gister in bad ineens menstruatiesteken in mn buik. En heel klein beetje bloedverlies. Vanmorgen op de wc kwam er een lading bruin/oud bloed uit. 
Kan toch niet nu al ongesteld zijn? 
Normaal is mn cyclus 30 dagen. Vorige maand 32 met tarwekiemolie. Meteen mee gestopt daarna.
En slik nu een half jaar teunisbloemolie, waarbij mn cyclus iedere keer 30 dagen is. (Had daarvoor erg onregelmatige cyclus)
Normaal gesproken rond dag 20 mn ei.
Iemand ervaring? 

Wat een hoop positieve testen, gefeliciteerd iedereen. 
Hier vanmorgen nog eens een test gedaan omdat ik 13 december ongesteld had moeten worden maar er nog niet was. Weer witter dan wit. En nog geen uur daarna breekt mijn menstruatie door. Wat kan een lichaam vervelend doen zeg ?
Als het goed is komen vandaag of morgen de ovulatie testen binnen dan maar eens kijken of ik mijn piek kan vinden. Ik vind het erg lastig om te bepalen hoelaat ik moet testen.. kan ik bijvoorbeeld ook in de avond testen? Vind dit zo lastig om op het werk uit te voeren. Iemand daar tips over of ervaring mee? 
Succes iedereen op het wachtbankje!

Terug
Bovenaan