NOD December 2020

Ik heb echt geen idee...ik was toen 18 nu 28 en daarna gelijk spiraaltje. De gynaecoloog zei toen dat het geen probleem zou zijn voor mn kinderwens en mijn huisarts zei hetzelfde dus op hoop van zegen.

Ik heb echt geen idee...ik was toen 18 nu 28 en daarna gelijk spiraaltje. De gynaecoloog zei toen dat het geen probleem zou zijn voor mn kinderwens en mijn huisarts zei hetzelfde dus op hoop van zegen.

BabsG dat scheelt wel. Al zou ik denk ik wel eerder aan de bel trekken als het bijv niet lukt of zeer doet of wat dan ook. Hopelijk ia het snel raak!

@feyre dan heb ik niks om me zorgen over te maken. 36.6 is m'n basaal, 37 na m'n ei, dus daar zit een mooi verschil tussen. 

CJS zeker heel mooi! hier 36.7 basaal en schommel dus wel is naar de 36.8 en na ei 37 a 37.1 (sinds na me bevalling gaat dit gelijdelijk omhoog. normaal in 1 klap van 36.7 naar 37.2 na ei. dit was even wennen wel haha)

Nog steeds geen ms hier. Vandaag misselijk geweest en extreme hoofdpijn. Nadat ik in de middag even heb geslapen is de misselijkheid weg gegaan. Hoofdpijn blijft maar met paracetamol is het dragelijk. Er blijft een vreemde druk onder in mijn buik aanwezig. Zondag dus enorme krampen/steken gehad wat ik herken van afgelopen maanden dat de ms eraan komt. Mocht morgenvroeg er nog geen ms zijn dan ga ik testen. 
Herkent iemand deze klachten? Ik herken dit totaal niet van mijn vorige zwangerschap. Toen had ik een dag voor nod getest omdat ik zo’n gevoel had dat het raak kon zijn. Nu totaal geen gevoel erbij alhoewel ik steeds meer hoop krijg, die ik zondag totaal was verloren. 
Maar goed met testen weten we het zeker. 

@feyre dat lijkt me ook even gek als je anders bent gewend. Gelukkig heb je wel gewoon je ei en weet je nu hoe je cyclus verloopt. Duimen voor een goede afloop deze maand!

Terug
Bovenaan