NOD December 2020

@kimmieX wat balen dat je ongesteld bent geworden na de tarwekiem. Ik vroeg me al af hoe het was, het nergens je berichtje gezien of je ongesteld wat geworden, lijstje was niet volledig bijgewerkt. Toch weer gestopt met de tarwekiem? Met speciale reden ?

Voor mij nu de 2e maand met teunisbloem zit nu op dag 27 en nog geen piek gevonden. Sinds vanmorgen wel al wat doorzichtig slijm maar nog geen positieve ovulatietest. Wachten geduldig af.

@babsG de dag na de 1e positieve test heb je eisprong. De tweede dag na de eerste positieve ovulatie test is dpo1.

@NH bij jou ook nog steeds niet positief? :(
Ik haak iedere keer ongeveer halverwege  de maand even in. Merk wel dat het me veel rust geeft niet continu op het forum te zitten.
Merk nu alweer waarom haha. Als je dat ziet dat er veel ronde 1 zwanger zijn, doet dat toch wel met je. 
En als klap op de vuurpijl vertelde een vriendin vorige week ook dat ze alweer na 1 ronde zwanger was. 
Even heel hard gehuild en door :D
Ik ben gestopt met de tarwekiemolie omdat ik er met het slikken toch geen goed gevoel bij had. Was 2 dagen over tijd, toch ongesteld geworden. 
Teunisbloem slik ik nog wel steeds, wat me iedere keer een cyclus van 30dagen gaf. 
Zit nu op dag 24 maar vanmorgen ineens veel bruin bloedverlies. Nu niks meer. Wel veel krampen (voelt als menstruatie krampen. Maar nu al ongesteld worden lijkt me wel echt vroeg. Dus weer even afwachten.

Hoe voel jij je bij de teunisbloemolie? Dat doorzichtige slijm is wel een goed teken. Daaraan kan je ook zien dat je eisprong  aanstaande is. Dus hopelijk heb je hem snel. 
En ben je ook snel van die onregelmatige lange cyclus af. Want dat ik niet fijn! Hopelijk gaat de teunisbloem bij jou toch ook helpen!

[quote quote=10384897]@kimmieX hoeveelste ronde is dit voor jullie??[/quote]
Ronde 8 zitten we nu. Maar dat valt vergeleken met sommige nog mee hoor! En als het nog een half jaar duurt is het geen probleem. Maar eerder het er iedere maand toch een beetje mee bezig zijn. Dat mag wel stoppen haha
En jij?

@KimmieX
Ja helaas doe ik ook nog mee. Vorige cyclus was uiteindelijk 79 dagen? en toen ben ik op dag 50 gestart met Teunisbloem en 2 week later eisprong. Nu dus afwachten wanneer het komt. Ik voel me er wel goed bij benieuwd welke dag mijn eisprong nu komt want zit dus met teunisbloem ook al op dag 27 en nog niets gevonden.. hopelijk snel naar de regelmaat. Nog een half jaar te gaan dan ben ik 1 jaar met de pil gestopt ?

Ja balen als het bij anderen dan sneller gaat he..

Misschien bruin verlies en krampen door innesteling? Ben benieuwd!

@feyre dat bedoelde ik, was niet ingevuld ?

@NH
Oh jeetje, 79 dagen. Hopelijk wordt hij met de teunisbloem toch echt een stuk korter? Maar ook al ben je onregelmatig, gewoon kans om zwanger te raken.
Welke gebruik je? Ik heb die van de kruidvat en slik er dan 2 in de ochtend.
Zou fijn zijn als de ei zich snel aanbied. Dat weet je iig dat je cyclus korter is dan de vorige keer!
Ja zou een innesteling kunnen zijn, maar ik denk dan.. het is pas 4/5 dagen na de ovulatie vermoedelijk. En was wel erg veel bruin verlies voor een innesteling. Maar zou een mooi kerstcadeautje zijn:)

Terug
Bovenaan