NOD December 2020

Oke, morgenochtend toch maar testen. Vind het wel spannend omdat hij gisteren nog omo wit was... Hoop morgen op dat streepje en dat anders maar snel die ms komt. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.

@Floor mijn cyclus schiet alle kanten op van 24 tot 35 dagen. Dus mijn NOD is altijd maar een gokje. Ik vond nu vrij vroeg mijn eisprong op CD 12. Ik gebruik zo'n app die zegt dat mijn NOD dan de 26ste is. 
@Feyre LF is gemiddeld een dag of 14 bij mij. Met een eisprong op de 10e zou mijn NOD ook de 24ste kunnen zijn.? aaah ik wou soms dat ik gewoon weer een regelmatige cyclus  had?? 
Nou ergens volgende week dus ?

@Temp @mamavanN Spannend! Succes met testen!
@floor, ja we gaan geloof met alles gelijk op. Zit nu op dpo 7/8 en heb ook een LF van 11/12 dagen. De laatste 3 rondes waren zelfs nog korter. Ik ga proberen niet eerder te testen dan  me NOD, maar of ik het ook vol ga houden geen idee. 

@sje  ja klopt. Wij gaan voor ons eerste kindje. 
Ik snap je gevoel helemaal hoor. Ondanks dat het je 1e maand was de vorige keer, ben je toch teleurgesteld. En natuurlijk zijn er altijd mensen die al iets langer bezig zijn. Maar zijn allemaal bezig met hetzelfde doel. Dus iedere maand is die teleurstelling er weer.
Waar ik 8 maanden veel vind, vind een ander die langer bezig is het weinig. Maar bij iedereen is iedere maand die het langer duurt teveel. 
Bij onze vriendengroep zijn er 4 (van de 4) 1e ronde zwanger geraakt. Dus mijn beeld was er heel anders over. Waarom wij niet.. maar het komt vanzelf!!
Ik ga voor je duimen. Hopelijk over 2 weken een mooie test. 

@mamavann ah!! Heel erg balen zeg!! Had je al verschillende symptomen? Hopelijk dan snel die menstruatie voor jou of een positieve test alsnog, maar die onzekerheid is niet fijn.

@temp heb jij al getest?

Terug
Bovenaan