NOD December 2020

@karinWerf dank je wel voor je lieve berichtje?als jij nu al op 9dpo zit dan is je nod toch eerder dan 26 december? Over 5 dagen zit je al op 14dpo?

Ik twijfel of ik morgen ga testen op 12 dpo. Volgens mijn gemiddelde cycluslengte zou ik morgen ongesteld worden maar de app geeft maandag aan(laatste keer was het 29 dgn)

@Temp
Spannend hoor! ik zou ook testen! duimen!!

hier na het bruine bloedverlies woensdag, nu een beetje rood. dus verwacht dat mijn menstruatie toch morgen echt gaat doorbreken helaas. dit lijkt me geen innestelling meer. (nog 5 dagen tot in ongesteld zou moeten worden) Zat mn gevoel toch goed. 

@ Kimmiex
Balen zeg dat je ms doorbreekt! Hoeveelste ronde us dit voor jou? 
Ik zit nu op cyclusdag 17 geteld vanaf de eerstedag van ms. Heb geen draadjes geprobeerd te maken haha maar wel echt andere afscheiding. Ik heb om 19.45 uur weer een ovulatietest gedaan en die was duidelijk weer lichter dan gisteren. Dus ik denk dat ik dan vandaag mijn eisprong heb gehad? Ik temperatuur niet trouwens. Ik heb er een foto bij gedaan. Wat is nu the next step? Ik lees over dpo? Wat betekend het en hoe tel je dat? 

https://www.mupload.nl/img/ivxnrh.jpg

@ Kimmiex
Balen zeg dat je ms doorbreekt! Hoeveelste ronde us dit voor jou? 
Ik zit nu op cyclusdag 17 geteld vanaf de eerstedag van ms. Heb geen draadjes geprobeerd te maken haha maar wel echt andere afscheiding. Ik heb om 19.45 uur weer een ovulatietest gedaan en die was duidelijk weer lichter dan gisteren. Dus ik denk dat ik dan vandaag mijn eisprong heb gehad? Ik temperatuur niet trouwens. Ik heb er een foto bij gedaan. Wat is nu the next step? Ik lees over dpo? Wat betekend het en hoe tel je dat? 

https://www.mupload.nl/img/ivxnrh.jpg

@sje 
Dit was ronde 8.
Zoals ik het zo kan zien is gister je piek geweest inderdaad. hij lijkt even donker. (ook kan het zo zijn dat die op lijkt te lopen en dan weer daalt, en je vervolgens een paar dagen later toch je piek nog krijgt)
Draadjes maken ook niet perse nodig hoor haha. Vaak zie je in je onderbroek al wat doordichtige afscheiding zitten.

Maar als je piek gister was zal die vandaag of morgen springen:)
DPO is Day Past Ovulation. De dagen na je ovulatie. Dus als je eisprong vandaag is. Dan is morgen DPO1.

Terug
Bovenaan