NOD December 2020

@sje  is je slijm ook rekbaar? Ik heb hetzelfde als xNH. Ook doorzichtig en je kan er flikke draden mee maken. 
Lls je het gister gezellig hebt gemaakt, is het vanavond zeker niet te laat. Na het springen van je ei, is deze nog 12u vruchtbaar. En de spermacellen van gister liggen eigenlijk al klaar nu. 
Als je altijd savonds test om half 10, dan zou ik dat nu ook doen. Want stel je test morgenvroeg of avond,kan het zijn dat je je piek hebt gemist.
Welke cyclusdag zit je momenteel? 
Temperatuur je ook? Daaraan kan je ook zien dat je ei is geweest :)

[quote quote=10385719]Hier dit weekend ook testen. Donderdag met 12 dpo een witte test….. Twijfel nu of ik morgen op mijn NOD ga testen of zondag. Wat zouden jullie doen?[/quote]
Als je niet kan wachten zou ik morgen testen. Dan zat vandaag er tussen. En als je het op kan brengen nog een dagje te wachten. Dan zondag testen:)

Hi allemaal  Ik lees ook mee. 31 dec NOD 1e ronde voor kindje nr 2.  Voor mn eerste was mn eisprong altijd mega duidelijk door baarmoeder slijm maar ook voelbaar nu is het nog een beetje zoeken. Cyclus is vrij regelmatig. Deze week om te dag een poging gedaan omdat volgens mn app de eisprong ergens deze week zou zijn. Nog niet mega duidelijk gedacht JA dit is m. Maar wie weet....  Besloten eigenlijk go with the flow en we zien wel maar nu de dagen voorbjj gaan merk ik toch dat ik heel erg hoop dat het mag lukken binnen een paar maanden.    Bij de 1e gelijk ronde 1 zwanger. Wel een keizersnee gehad en helaas hoor ik dan wel eens dat het daarna moeilijker wil lukken zwanger te worden.... we gaan het zien.   Liefs 

Ik twijfel nog steeds heel erg om morgen op de verjaardag van mijn zoontje een testje te doen want elke maand na mijn eisprong krijg ik toch weer een beetje hoop?diezelfde hoop is tijdens mijn menstruatie ver te zoeken?

@Floor zo herkenbaar wat je schrijft! Maar ik zou juist daarom denk zelf niet testen op je zoontje verjaardag, maar lekker genieten van de dag en mischien zondag een testje wagen?

Het is voor mij nu sowieso nog te vroeg om te testen. Woensdag is me NOD en ik ga iig proberen niet ervoor te testen. Hoe dichter bij, hoe verleidelijker het wordt. Ligt beetje aan wat me temp ook doet. als ik ongesteld wordt zal deze dinsdag weer gaan zakken

@littleSunflower ik zie dat wij gelijk lopen en dat jij ook al wat langer bezig bent?ik denk dat ik toch ga wachten tot na mijn nod want 10dpo is de kans sowieso nog te groot dat als je zwanger bent dat je hcg nog niet hoog genoeg is en 12dpo is al de dag dat ik ongesteld moet worden?

Wat veel zwangeren deze maand zeg!
Spannend Floor. Ik ga voor jou extra hopen!
Ik zit nu op 8 dpo. Over een klein weekje kan ik pas testen, duurt nog zo lang! 
@ liefs van hopelijk kun jij het jaar mooi afsluiten!

Terug
Bovenaan