NOD December 2020

Poeh wat een achtbaan vandaag. Afgelopen woensdag 2 licht positieve testen gehad. Afwachtend tot vandaag om nogmaals te testen. Toen ik naar toilet ging voelde ik wat lopen. Helaas bloedverlies en mijn buik voelt ‘leeg’. Vreemd maar het gevoel van zwanger zijn is weg (ook al is het nog heel vroeg en ik nauwelijks kwaaltjes had).
Vele tranen weer verder maar het gaat weer. Even de teleurstelling om hard van die roze wolk te donderen. 

Iemand tips voor mij wat ik moet doen aankomende week. Moet ik testen om te zien of hcg afneemt, alles op zijn beloop laten, huisarts bellen??? 
Telt deze bloeding als een nieuwe start cyclus? Kan ik verwachten dat mijn cyclus weer normaal is vorige maand of is alles nu overhoop? 

gefeliciteerd voor de zwangere dames en succes voor de dames op het wachtbankje. 

MamavanLoesje hey bah wat naar zeg ? deze bloeding mag je idd tellen als dag 1 van nieuwe cyclus. Ik heb toen met me mk getest tot negatief dan weet je zeker dat al het hcg eruit is en een volgende zwangerschap ook echt zwanger is.
Ik heb geen HA gebeld ofzo. Heb toen ik weer zwanger was het geqoon bij de vlk aangegeven

@sje leuk dat we dezelfde NOD hebben.. kunnen we samen aftellen haha. Al is het pas ronde 1 voor de 2e is het toch wel spannend. Wij maken het om de dag gezellig. Ik denk dat mijn eisprong vorig weekend al was of begin van de week. Toen had ik echt krampen en waterig slijm. Daarna werd dat weer minder en nu nauwelijks nog baarmoederslijm.

Ik overweeg om vanaf ronde 2/3 ook ovu testen te doen maar heb er nog geen ervaring mee dus moet me er dan even in verdiepen.
Mijn eisprong was altijd mega duidelijk voordat onze eerste kwam. Door BV 11 maanden geen menstruatie en bij 11 mnd voor het eerst weer. Eerst 40 dagen en daarna 30-32 dagen dus wel redelijk regelmaat alweer. Eisprong lijk ik wel alweer elke maand te voelen maar deze maand was het niet mega duidelijk. Dus spannend!

Gefeliciteerd iedereen met een pos. Test!!

Liefs

@mamavanloesje wat heftig zeg, heel veel sterkte!
@mamavanN wat balen zeg!
@karinwerf en kimmiex wat vervelend nu al bloedverlies. Maar het eventueel een innestelingsbloeding kunnen zijn, aangezien het bij allebei licht is.
@Temp, Gefeliciteerd! 

@Floor Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje!
Hier effe een beetje de hoop kwijt dat het gelukt is deze ronde. Sinds vanmorgen zijn me borsten gevoeliger, voornamelijk aan de linkerkant, en dat is voor mij meestal het teken dat ik gewoon ongesteld ga worden. Het is wel eerst later dan normaal, zit nu op cd24 en de laatste 3 rondes een cyclus van 25 dagen, maar toch.

Terug
Bovenaan