NOD December 2020

[quote quote=10385935]Poeh wat een achtbaan vandaag. Afgelopen woensdag 2 licht positieve testen gehad. Afwachtend tot vandaag om nogmaals te testen. Toen ik naar toilet ging voelde ik wat lopen. Helaas bloedverlies en mijn buik voelt ‘leeg’. Vreemd maar het gevoel van zwanger zijn is weg (ook al is het nog heel vroeg en ik nauwelijks kwaaltjes had). Vele tranen weer verder maar het gaat weer. Even de teleurstelling om hard van die roze wolk te donderen. Iemand tips voor mij wat ik moet doen aankomende week. Moet ik testen om te zien of hcg afneemt, alles op zijn beloop laten, huisarts bellen??? Telt deze bloeding als een nieuwe start cyclus? Kan ik verwachten dat mijn cyclus weer normaal is vorige maand of is alles nu overhoop? gefeliciteerd voor de zwangere dames en succes voor de dames op het wachtbankje.[/quote]
Kan het niet een 'gewone' bloeding zijn? Ik heb er niet veel verstand van hoor maar mijn moeder had dit ook in het begin van haar zwangerschap en toen bleek ze een tweeling te krijgen en gewoon even heftig te hebben gebloed. Nou evengoed sterkte, heel verdrietig als je eerst zo blij bent en dan ineens zo teleurgesteld . ?

@dopje succes met testen en hou ons op de hoogte!

Lottelot helder rood, stolsel en krampen is nooit een goed teken helaas. Als het een meerling is zou het kunnen zijn dat er 1 is verloren, maar dat weet je pas als je blijft testen en het hcg toch verdubbelt.
Hier wordt het weer spannend 9 dpo vandaag. Vanmorgen een temp van 37.2, dit is hij nog niet eerder geweest staat al dagen op 37.1 met 1x 37 tussendoor (denk de innesteling dip) maar de 37.2 kan ook komen omdat ik ingebouwd lag met katten ? woenadag NOD ben heel benieuwd ?

@Feyre oh spannend! Hopelijk heb je een mooie positive test op woensdag. Hier vanmorgen weer lekker vroeg wakker, me dochter kent echt woord uitslapen niet deze week, ben heel snel de wc geweest voordat ik in de verleiding kom om toch vroeger te testen. 

@sje Nee nog geen ms, mijn NOD is dinsdag volgens de app. Heb geen ovu gebruikt, dus niet 100% zeker of dit ook klopt. Maar ik krijg meestal al last van gevoelige/ pijnlijke borsten rond 4dpo. 
@floor hoe voel je je vandaag? Nog steeds krampen?

@dopje hoe gaat het? Ik ben erg nieuwsgierig. Morgenvroeg testen toch? Kon je jezelf bedwingen vanmorgen? 

@feyre spannend hoor! Hopelijk een hele mooie test woensdag. 
We gaan gelijk op. Mijn geduld wordt ook echt aardig op de proef gestelt.
Gisteravond met afvegen 2x duidelijk bloed. Dus dacht. Ja helaas daar ga ik. Morgen ongesteld. Vanmorgen temperatuur lag weer 0.1 hoger dan gister. Durfde niet naar de wc haha. Maar het rode is weer weg. En q2 nu heeeel minimaal bruin weer. 
dus ben nu al 6 dagen onderweg met dat gedoe. Dus we wachten maar weer af haha. 

Hoi dames,
Weer een aantal die positief zijn getest, Gefeliciteerd! ? 
Ook wat verdrietige berichten gelezen, heel veel sterkte! 

Hier nu 7/8dpo, niet heel veel aan de hand, op wat steekjes in mijn onderbuik na en gister en eergisteren gevoelige borsten gehad, nu niet meer. Heb dit normaal nooit, maar ga nog maar nergens van uit.. 
NOD is eerste kerstdag, maar test denk ik op de 24e, omdat ik 's avonds de nachtdienst in ga..
Voor iedereen die nog op het wachtbankje zit, heel veel succes nog even! 

@temp nogmaals gefeliciteerd! Die is echt niet te missen! Ja carpaccio is lastig.. kan je niet een tweede hoofdgerechtje erbij maken en ipv carpaccio er bonbons van maken. Als je verschillende voorgerechtjes hebt valt het minder op wat je wel/niet pakt. Maar dat moet wel kunnen natuurlijk. Ik geloof dat ik ook m’n mond niet zou kunnen houden en het er gelijk uit zou gooien! 

@mamavanloesje wat naar heel veel sterkte! 

@dopje spannend! Zeg ben benieuwd. En wat dat betreft zijn de kerstdagen dan weer zeer welkom want meer comfort food kan je bijna niet hebben.

@feyre oo spannend! Hoop het zo voor je! 

@kimmie spannend zeg! Ik heb ook 1 cyclus gehad waarin ik helder roze had precies een week voor nod en de rest van de week iedere keer een beetje bruin. Dat frustreerde zo, dacht echt zet of door of verdwijn! Helaas toen ongesteld geworden. 

@jette ook spannend! We lopen gelijk. Snap dat je dan inderdaad dagje ervoor test.

Hier begint op 8dpo de spanning ook wel toe te nemen. Voel nog niks geks behalve veel afscheiding en dan vooral in de ochtend. M’n temp blijft al 4 dagen gelijk (scheelt 0.01 hooguit). Vandaag wel een uur later getempt dan normaal met wat alcohol op gisteravond dus die is misschien niet helemaal betrouwbaar in lijn met de rest. Heb af en toe wat steekjes onderin m'n buik maar dat is het ook wel qua symptomen.. 

@CJS  jaa precies wat je zegt. Zet door of hou op haha. Ik heb verder ook geen symptomen, dus verwacht dat ik ook gewoon weer ongesteld word.
Duimen voor jou! Nog even afwachten dus. Stomme is dat die vele afscheiding bij zwangerschap en menstruatie horen:( hier ook3x gehad. Liep er zo uit. Dacht toen.. hee zou het dan. Maar nope

Goedemorgen dames
Hier wat verwarring?‍♀️
Werd vanochtend wakker met wat scherpe steken linksonder en mijn gevoel zei gelijk "eisprong", terwijl ik nu op CD11 zit en ik hem pas op CD15/16 verwacht? (de werkelijke eisprong dan)...
Ik wilde dan ook pas vanaf morgen testen met de CB voor de vruchtbare dagen die ik dus op CD13/14 verwachtte?
Maar goed, ik deed vanochtend dus een CB en ja hoor een smiley?‍♀️
Ik gok er dan ook maar op dit het dus echt mijn eisprong is die ik voel, aangezien ik hem links vaker voel, rechts vreemd genoeg nooit?
We hebben direct nog even geklust voor de zekerheid en gelukkig hebben we de afgelopen dagen ook "geklust" alhoewel dat dan gewoon voor de lol was?
Maar goed, ik zit nu weer op het wachtbankje blijkbaar...
Dan is mijn nieuwe NOD nu 2 januari en niet de 7e volgens mijn app dus kan iemand dat aanpassen?

Terug
Bovenaan