[quote quote=10385935]Poeh wat een achtbaan vandaag. Afgelopen woensdag 2 licht positieve testen gehad. Afwachtend tot vandaag om nogmaals te testen. Toen ik naar toilet ging voelde ik wat lopen. Helaas bloedverlies en mijn buik voelt ‘leeg’. Vreemd maar het gevoel van zwanger zijn is weg (ook al is het nog heel vroeg en ik nauwelijks kwaaltjes had). Vele tranen weer verder maar het gaat weer. Even de teleurstelling om hard van die roze wolk te donderen. Iemand tips voor mij wat ik moet doen aankomende week. Moet ik testen om te zien of hcg afneemt, alles op zijn beloop laten, huisarts bellen??? Telt deze bloeding als een nieuwe start cyclus? Kan ik verwachten dat mijn cyclus weer normaal is vorige maand of is alles nu overhoop? gefeliciteerd voor de zwangere dames en succes voor de dames op het wachtbankje.[/quote]
Kan het niet een 'gewone' bloeding zijn? Ik heb er niet veel verstand van hoor maar mijn moeder had dit ook in het begin van haar zwangerschap en toen bleek ze een tweeling te krijgen en gewoon even heftig te hebben gebloed. Nou evengoed sterkte, heel verdrietig als je eerst zo blij bent en dan ineens zo teleurgesteld . ?
@dopje succes met testen en hou ons op de hoogte!
Kan het niet een 'gewone' bloeding zijn? Ik heb er niet veel verstand van hoor maar mijn moeder had dit ook in het begin van haar zwangerschap en toen bleek ze een tweeling te krijgen en gewoon even heftig te hebben gebloed. Nou evengoed sterkte, heel verdrietig als je eerst zo blij bent en dan ineens zo teleurgesteld . ?
@dopje succes met testen en hou ons op de hoogte!