NOD December 2020

Liefs van ovu testen ligt eraan welke je wilt gebruiken. Ik gebruik extra gevoelige van 2besure (dipstick) voorkeur tussen 10.00 en 18.00 testen. Bij een gemiddelde cyclus wordt testen vanaf dag 11 aangeraden, maar als je bijv deels weet dat hij niet eerder is als dag 15 kan je ook later beginnen. Testen lopen dua op dan heb je je piek (test donkerder als controle lijn) dit kan 1 of 2 dagen zijn. Hier is je LH op het hoogst en dus je laatste follikel groei voor deze springt. Als je test dus weer af neemt kan je die dag als je eisprong pakken. Je ei springt tussen 24-48 uur na eerste LH piek. En dan de dag na eisprong is 1 dpo.
Floor gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje

@feyre goede uitleg thanks!

@sje ja omdat ik het dit keer dus niet helemaal zeker ben kan het dus zo zijn dat mijn ei inderdaad begin vd week al was en dan dus ook m'n NOD eerder is.... maar goed ik houd de app maar aan (31-12) en het baarmoederslijm blijf ik controleren voor t geval ik een late eisprong heb deze maand. Spannend!
Gebruik jij al langer ovu testen of deze maand voor t eerst?

Liefs

@sje ja kleine beetjes tussendoor hoef geen hele maaltijden.

Iemand wel eens gehad?: gister had is steeds een drukkend gevoel links onder, en vanavond voornamelijk rechts onder..

@mamavanloesje jeetje! Wat enorm heftig. Snap dat je dan echt even van die wolk afdonderd. Proberen afleiding te zoeken. Ga met iets bezig. Desnoods het huis poetsen met harde muziek op. Veel sterkte. Wb met de bloeding, hoe te tellen. Daar heb ik geen ervaring mee. 

@temp heel lastig inderdaad. Is er geen soort van nep carpaccio a la veggie ofzo? Die je wel mag hebben en dan stiekem omwisselen met de jouwe? Of je moet het al willen vertellen. Maar dat is wel vroeg. Hoe reageerde je man??? :D!!! En een mooie 2e positieve test hoor.

@sje ik heb vanmorgen getest. Negatief. Weet niet of ik er vertrouwen in heb nog, maar vind vooral de bruine afscheiding zo raar. Nu al dag 4. Wel heel minimaal nog maar. Maar ook al vanaf dinsdagavond menstruatiekrampen. Gaan het zien. Verder nog geen symptomen. 
Hoe is het bij jou? Nu begint het wachten he. Wanneer staat je NOD?

Nog 36 uur voordat ik van mezelf mag testen en het wordt steeds spannender.
Ik heb al sinds gisteren het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden, maar tegelijk ook het idee dat ik symptomen heb. Bij mijn eerste zwangerschap wist mijn neus het als eerste en ik had tijdens het eten koken wel het idee dat ik iets vreemds rook...
Mocht ik morgen teleurgesteld worden dan ga ik me als een beest gedragen tijdens kerst om me verdriet weg te eten. Geen stukje gerookte zalm of carpaccio is veilig...
Wish me luck voor morgen. Iedereen op het wachtbankje of onderweg naar de volgende ronde ook veel succes! :)

Terug
Bovenaan