NOD december 2022

Hai allemaal, wat leuk dat het hier alweer zo gezellig is en jullie ook weer mee kletsen!! :) Haha minimin ik moest om je lachen. Forum vriendinnetjes; die term houden we erin! :)
MichellevdM: ik snap helemaal wat je bedoelt met plannen. Vreselijk he. Ik denk ook continu als het deze maand zou lukken, zouden we het dan kunnen vertellen en ben ik dan uitgerekend.. Nou ik kan je wel vertellen, na een aantal rondes maakt het je niks meer uit haha! Ik was tijdens ronde 2 (vmk) uitgerekend in mei, wat ik perfect vond omdat de oudste in aug naar school gaat. Inmiddels denk ik, het komt wanneer het komt en daar zal wel een reden voor zijn. We wilden eerst deze maand niet eens proberen, vanwege de augustus maand waarin ongeveer elke dag al iemand jarig is. Nu boeit het me niet meer en denk ik dan maar tegelijk met een ander jarig!
Het lijkt erop alsof de meeste van ons de ovulatietesten deze maand laten liggen?! Zou wat zijn als we straks allemaal een positieve test hebben zonder het gebruik van ovulatietesten! :)
Lelietje: je bent er weer!! Vroeg me echt zo af hoe het met je ging! Heb je na de vmk in sept (we liepen toen ongeveer tegelijk toch en het ging bij ons allebei mis toen?) nog een vmk gehad? :( Pfff heel heftig! En vooral ook met het idee dat je van de 11 weken miskraam nu bijna uitgerekend zou zijn.. Sterkte! :( Hopelijk heb je snel weer een positieve test wat goed blijft gaan.
Keira: Nou het wil echt niks zeggen hoor! Er zijn juist veel mensen die zeggen dat ze bij 0 symptomen juist zwanger bleken. Spannend!
Klavertjes: oehh misschien wel een goed teken dan?
Noenoe: aah nu snap ik het! Ik wist niet dat het door je leeftijd kwam. Snap wel wat je bedoelt ja, dat je dan ergens een grens hebt wat betreft leeftijd. Maar ja aan de andere kant, als je iets heel graag wil is het ook wel lastig om je er dan bij neer te leggen.. Hopelijk toch een mooi cadeautje deze maand! ;)
Hier gaat het verder op en af. Soms het idee dat ik me beter voel en dan stort ik weer in (lichamelijk). Mentaal wel het idee dat ik er wat beter in zit. Sinds gisteren slijmerige afscheiding dus ik denk dat mijn ovulatie aanstaande is. Wat ook zou kloppen met mijn cyclus want ik zit op CD19 en de laatste keren dus een cyclus van 29 dagen.. Zou wel weer betekenen dat mijn LF erg kort is.. Maar ja misschien is dat altijd wel zo geweest zonder dat ik het wist. Ik heb trouwens de laatste dagen ook last helemaal links onderin mijn buik, herkent iemand dit? Wellicht een groeiend eitje of zo? Maar het is zo'n specifieke plek..
Zo ik heb wel weer mijn max aan tekens bereikt denk ik zo, haha!
 
Goedemorgen , jaaa Hihi klinkt toch super gezellig 'forum vriendinnetjes' merk toch ondanks alle negatieve testen we echt veel aan elkaar hebben! Vind het fijn :)
Welkom alle nieuwe meiden heel veel succes allemaal. 

ik ben dit keer ook niet aan de testen geen idee waarom denk omdat ik nu gewoon mijn lichaam ken en voel hoe en wat. Ik kreeg alleen maar stres van die positieve strepen.. als t dan net niet uit kwam om sex te hebben.. dus ik ga gewoon lekker op me gevoel af en wie weet. 
Merk wel dat ik er nu veel minder mee bezig ben en dat scheelt een hoop ook in mijn humeur.
 
lelietje super heftig! Sterkte ❤️
Noenoe Jaa leeftijd in je hoofd hebben en dan niet lukken is stom. Maar het zit ook meer tussen je oren dan. Aangezien je al kindjes hebt denk ik echt wel dat het gaat lukken ?
pandalover ik herken die steken ook! Geen idee wat het is maar weet nu wel dat het rond me ovulatie is heb ook echt slijmerige afscheiding. Wij lopen altijd beetje gelijk op Hihi 
wens iedereen een fijne dag ?
 
Ik doe het even globaal zeg maar..
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die het wil plannen haha.
En geen symptomen zegt niets. Als je hiervoor wel symptomen hebt gehad, kan het heel goed zijn dat de volgende keer juist wel raak is!! Je lichaam is toch aan het werk. Ik heb dit gehad bij mijn zoontje en een vriendin heeft dit ook gehad! Vorige maand dacht ik ook echt dat het raak was dus hoop echt dat het in december zo mag zijn!!! Voor ons allemaal!
@lelietje wat heftig! En confronterend zeg. Dikke knuffel voor jou!
 
 
Even snel een lijstje met de Nod van iedereen.
Keira: 29 nov
Nvlinder: 29 nov
Klavertjes: 5 dec
Panda: 5 dec
Magzie: 6 dec
Gebruiker 738: 6 dec
Gebruiker 884: 7 dec
Bolleke: 8 dec
Anirbas: 10 dec
TMAAM: 11 dec
Noenoe: 11 dec?
Lelietje: 17 dec
Unwritten: 17 dec
Kaat: 17 dec
Minimin:
Danielle:
Als je er niet bij staat sorry, laat even weten dan zet ik je erbij ?  
 
Hallo allemaal,
Ook 'bezig'. Vorige maand besloten te beginnen met proberen. Maar te laat in mijn cyclus om resultaat te kunnen zien ?.
Mijn NOD zou 6 december zijn maar mijn cyclus lengtes wisselen nog wel eens. Ik wil eigenlijk pas testen in het weekend erna indien ik niet ongesteld ben geworden... maar het wachten is zooo spannend, al weet ik dat ik misschien niet meteen de eerste keer kan verwachten dat het raak is.
heb op het moment gevoelige borsten en wat steekjes in m'n onderbuik.. maar waarschijnlijk let ik er nu veel meer op dan normaal ??.
Vinden jullie die 2 weken wachten ook zo vreselijk lang duren? #ongeduldig&spannend
 
 
Mijn NOD is denk ik rond 4/5 december als mijn cyclus weer 28/29/30 dagen is.
Bij mij oudste testte ik op 5 december positief hihi.. Dus ik denk dat ik mijn NOD maar gewoon op die datum houd. Wie weet brengt het geluk! :p 
 
Mijn NOD is 6 december, hopelijk brengen de sinterklaasdagen een beetje afleiding en is het snel zo ver. Een paar dagen hierna ga ik met mijn man een paar dagen naar het buitenland dus zou een aangename bijkomstigheid zijn als mijn menstruatie uitblijft haha.
 
Terug
Bovenaan