NOD december 2022

@ Gansje oeh dat klinkt heel goed haha. Ik heb ook veel last van onderrug als ik te lang sta. Dat is wel pas sinds vandaag zo
 
@Noenoe, heeeeerlijk! Zit ik aan het water tussen de mannen met bier ??
Ja zoals je zegt, klachten lijken gewoon heel erg op elkaar. Het enige verschil wat ik nu heb is echt lage rugpijn en extreme obstipatie. Ook heb ik het idee dat mijn baarmoeder opgezet is. Ik voel het nu gwn als een bultje naar voren. Maarja, vind dat eerder enge signalen dan dat het me echt gerust stelt ?? dit hoort volgens mij niet echt.. kan natuurlijk ook gwn iets anders zijn. Ik wacht gewoon af wat mijn test volgende week zegt. 
@Gansjegans, ik doe met je mee. Ik zit nu met moeite op de stoel tussen vrienden voetbal te kijken maar mijn onderrug is niet te harden. ? hopelijk zijn dit goede symptomen voor ons ❤️ lekker een kruik erbij (niet te heet) ga ik ook doen als ik thuis ben. 
 
 
@kaat mijn huis zit vol beneden met vrienden van mijn vriend die dus bier drinken en voetbal kijken? Ik lig op bed met zogenaamd 'hoofdpijn'. Ik trok het echt niet om gezellig te doen vanavond haha... 
 
Oe wat veel om bij te lezen...
@joye wauw! Whoehoe! Gefeliciteerd!! Wat fijn!!! ?? Hoe reageerde je man??
@kaat het klinkt echt goed bij jou hoor!
@gloria ga morgen ochtend testen en dan samen vertellen ?
@panda ik heb nu al een week hoofdpijn denk ik, vanochtend extreem. Vanmiddag meer zeurende menstruatie pijn, dit had ik vroeger voor de menstruatie altijd maar nu nooit meer. Ik ben mega moe, hard gewerkt natuurlijk ? en echt hunkeren naar iets dus net bijna hele zak chips leeg gevreten ?
 
@Gansje, hahaha jaaa wij zitten bij een vriend van mijn man dus op bed liggen zit de niet in ?. Maar bij jou kan het best innesteling zijn? Je zit 8/9 dpo nu?
 
@kaat whaha nee dat zou een beetje gek zijn. Volgensmij zit je ook nog wel even?  Ja klopt inderdaad 8/9 dpo. Heb jij dat toen ook zo ervaren?
 
Terug
Bovenaan