NOD december 2022

@Gansje.. hahahhaa tegen alle verwachtingen in zit ik hier nog wel ff ??. 
Ik ben minder ver dan jij hahaha. Zit nu op 6/7DPO. ? maar het klinkt hetzelfde ?
@JoyE, hoe reageerde je vriend?? 
@TMAAM, hoe voel jij je nu? ?
 
Vriend was heel blij! We hebben samen gehuild haha. Hij vindt het ook wel heel spannend. Ons eerste kindje en eerste keer positieve test! 
 
Goedemorgen lieve forum vriendinnetjes wat is het toch fijn om al deze positieve berichten te lezen!! Echt heerlijk!! Ik heb sinds gisteren migraine dus mijn menstruatie is vandaag of morgen aanwezig.. maar het is Okee we gaan gewoon vrolijk door !
panda hoe gaat het bij jou? 

 
Ik kan het niet geloven.. Ik tril, ik huil (mijn man dacht echt ze is ongesteld daarom huilt ze), ik lach en ben bang tegelijk dat het weer mis gaat...
En ik heb natuurijk geen idee hoe ver ik zit of dit streepje duidelijk genoeg is. 
Maar voor nu ben ik zooo gelukkig, en moet ik er gewoon vertrouwen in hebben! ?
 
YESSSSSSS PANDAAAAA!!! ???? GEFELICITEERD! 
Jeetje wat een succesvolle maand is dit vergeleken met het vorige nod topic. Nog heel erg duimen voor de meiden die nog aan het wachten zijn! 
@ Minimin heb je ook al een test gedaan? Of is migraine zo typisch voor jou dat dat dan niet hoeft? Nog even afwachten toch?? ?? en anders vrolijk door indd! 
 
Terug
Bovenaan