NOD december 2022

Wow haha, zo enthousiast dat het forum dit bericht 3 x verstuurd. Sorry meiden ?
@Panda, het klinkt voor jou echt nog wel als een mooie kans en een mooi vooruitzicht. Ben echt zo zenuwachtig voor jou en stiekem ook echt voor Noenoe.. ik hoop echt dat het bij jou ook gewoon raak is. 
 
Dankjulliewel iedereen!!! Ik ben echt heel blij. Ik voelde al zoveel wat ik niet eerder had gevoeld dus ergens kon het niet missen. Maar dan ben je toch bang dat je lichaam je voor de gek houdt!! Kan het nog niet geloven hoor.... 
Ik zou het wel heel leuk vinden om met jullie in contact te blijven! Schept toch een band zo!
 
@JoyE, ik begrijp je helemaal, zal echt nog heel onrealistisch voelen. Ben heel benieuwd hoe je vriend reageert. Hou je ons op de hoogte? Sowieso fijn om te horen hoe het met jullie allemaal gaat! ?
Ik voel me echt zo hormonaal. Dikke moodswings, maar niet chagerijnig ofzo zoals bij een menstruatie maar echt gwn blije moodswings.. hyper, blij, huilen, zeuren naar mn man maar ook mezelf uitlachen, niet uit mn woorden komen. Zo bijzonder ?. Beetje labiel ook hahaha. Word ook echt gek van bepaalde geuren. De airco geur van de auto maakt me misselijk. Ik ga echt omvallen als mijn test negatief is volgende week. ?
 
Gefeliciteerdddd JoyE! Ik vind deze groep steeds leuker worde  haha.
Kaat van jou denk ik toch ook wel dat het misschien echt raak is..
Maar die symptomen altijd dat kunnen ook echt menstruatie gerelateerd zijn.
Ik heb echt nul symptomen nu. Ga er maar gewoon vanuit dat het klaar is. Als ik over een aantal dagen niet ongesteld ben gooi ik er nog een test tegen aan.
Echt tussen hoop en vrees Panda! 
En Gansje en Gloria (dat klinkt mooi bijelkaar haha) dat blijft toch die teleurstelling. Dat gedoe met die testen ook. Hoewel ik nu toch denk volgende maand misschien toch maar weer ov testen te gebruiken.  Het houdt ons van de straat lool
 
Oh meiden ben echt een beetje radeloos. Ik heb al een paar dagen wat buikpijn/ krampjes en lig nu ook echt op bed met steken/ krampen en last van mijn onderrug. Zou het een symptoon kunnen zijn?? Ben mezelf natuurlijk weer lekker gek aan het maken?
 
Terug
Bovenaan