A
Anoniem
Guest
Wow haha, zo enthousiast dat het forum dit bericht 3 x verstuurd. Sorry meiden ?
@Panda, het klinkt voor jou echt nog wel als een mooie kans en een mooi vooruitzicht. Ben echt zo zenuwachtig voor jou en stiekem ook echt voor Noenoe.. ik hoop echt dat het bij jou ook gewoon raak is.
@Panda, het klinkt voor jou echt nog wel als een mooie kans en een mooi vooruitzicht. Ben echt zo zenuwachtig voor jou en stiekem ook echt voor Noenoe.. ik hoop echt dat het bij jou ook gewoon raak is.