NOD december 2022

@TMAAM super leuk! Ook echt een leuke verrassing dan he ?. 
@JoyE, super lief, ga er vooral van genieten ❤️ het is je ook echt snel gelukt trouwens, vorige maand zat je in de eerste ronde toch. Echt top! ?
@Magzie, hmmm spannend, zolang er geen bloed is...... kan dat nog alle kanten op ?
@Minimin, balen. Hou ons op de hoogte en sterkte ?
Ik heb sinds gisteravond echt een droge mond en nu nog steeds.. water drinken helpt gwn niet eens.. en had gister ook hele drogen ogen (ik draag lenzen) dus dat was echt heel naar. Gister ook echt koppijn, maar dat kan ook zijn van al die gillende mannen om me heen hahaha. De pijntjes van mijn buik stralen door naar mijn lies en zijkant van mn rug. ?? ik voel me een beetje koortsig.. maar ik heb geen koorts.. ook weer zo bijzonder ? nog 6 dagen te gaan... 
 
@kaat- Dat klinkt echt super positief! Ik had ook echt last van droge ogen (draag zelf ook lenzen) en een dag erna last van een droge mond en lippen. Super spannend, maar klinkt echt goed?
 
Wat een vruchtbare maand zeg! ;) iedereen gefeliciteerd!
Ik ben met m'n NOD echt als laatste aan de beurt haha. Ben deze maand begonnen met ovulatietesten en temperatuur. Dit wordt onze 5e ronde, dus ben nu wel benieuwd of ik ook echt ovuleer op de dag dat ik denk.
Tevens hebben wij vrij regelmatig seks dus dan zou je verwachten dat er 1 goed shot bij zit hahaha.
 
@ Kaat aah al die symptomen heb ik ook hoor!! Hoop het echt voor je maar klinkt al heel positief ?. Ja dit is de 2e ronde! Ik denk dat er de 1e ronde ook al wel wat was maar dat innesteling toen niet gelukt was ofzo.. had toen zulk raar bruin verlies voor menstruatie en menstruatie was ook veel korter dan normaal. Was bang dat het misschien lang zou duren dus ben echt blij ? symptomen worden ook elke dag erger dus goed teken denk ik zo. 
 
@JoyE en Gloria, ik hoop het zo! Hoop dat ik met jullie mee mag doen deze maand... maar lijkt me bijna te mooi om waard te zijn. ?
Had wel echt dikke kotsnijgingen weer van geuren, maar ook alleen maar als ik wat trek heb.. dan lijkt het wel sterker te zijn ofzo. Ik vind het echt spannend worden. ? wil zo graag testen, maar weet ook dat de test nu echt nog niet positief zal zijn ?
Wel fijn dat het zo snel gelukt is JoyE! Hou ons op de hoogte en dat de klachten erger worden is alleen maar een mooi teken ❤️
 
Omg, ik heb net bloedverlies. Minimaal. Zit op 8dpo zoiets. Kan je dan ook al misselijk zijn? Ik voel me gek.. heb bij de mk geen innestelingsbloeding gehad dus ben verbaasd. Hopelijk niet al de menstruatie ..bah wat onzeker dit!
 
@Unwritten het zou innestelingsbloed kunnen zijn. Heb je vaker net voor je menstruatie bloedverlies  of tussentijds? 
Ik ben ook 7/8dpo en echt hele erge misselijkheidsvlagen sinds vandaag of het ligt aan zwangerschap, geen idee? Hoop het en ook voor jou!! ??
 
Terug
Bovenaan