NOD december 2022

Wooooow Pandaaaaa! ? 
Kaat klinkt wel echt goed!! Hier nog geen bloed.
Hoop dat het nu wel komt of helemaal niet natuurlijk en dan wel een positieve test (maar denk het echt niet)
 
Hee mensen,
Had deze maand besloten er niet mee bezig te zijn wat heel goed gelukt is en heb jullie verhalen dus ook een beetje gemist, maar wauw wat zijn er een hoop zwanger? van harte gefeliciteerd allemaal! 
En voor de rest hoop ik zo dat het jullie snel gegund is?
mijn nod zou de 17e zijn volgens de app, heb geen ovulatietesten gedaan voor het eerst dus had geen idee of we goed bezig waren??
blijkbaar wel, heb net een positieve test in handen? zo zo zo ontzettend spannend?‍?
 
@Lelietje, wat positief nieuws ook weer!!!!!! Fijn ook dat het gelukt is om je er minder mee bezig te houden en het is je gewoon gelukt ?. Geniet van deze tijd. ❤️
@Noenoe, jij had 4 dagen voor NOD getest, dus stiekem hoop ik voor jou dat jij hetzelfde hebt als ik toen en dat je HCG gewoon trager is. Ik heb nog steeds mijn fingers crossed voor je ?
 
@kaat
Nee heb normaal nooit geen tussentijds verlies en is pas dag 24, dus kan niet al menstruatie zijn. Mijn borsten zijn al meer dan een halve week heel gevoelig. We moeten maar afwachten allebei ??
 
Woehoeee Panda wat fijn!! ?? Joy ook gefeliciteerd wat een goed nieuws zeg! 
Ik ben even aan het bijkomen en gewoon allemaal positieve testen.? Hopelijk zet dat komende weken nog even door voor diegen met een positieve test.  Mijn nieuwe NOD is 3 Januari en dit geeft de burger moed.✌️
 
@panda en @lelietje wat super!! Van harte meiden. Het is bizar hoeveel positieve testen er zijn deze maand??
Wie is nu de eerste met nod??
Ik voel me vandaag wat beter maar wel nog lichte krampen in de onderkant van mijn buik en wat last van de rug. Verder voel ik eigenlijk niks. Bluhh kan bijna niet meer wachten, krampjes hielden voorheen niet zo lang aan. 
 
Terug
Bovenaan