NOD december 2022

Kaat, ik gebruik altijd de testen van de action. Zowel de early als de gewone. En als die positief zijn en oplopen een cb met wekenindicator om het af te toppen. ?. Ik zou nog wel een keer een wekenindicator willen doen om te zien of er op een gegeven moment 4 weken staat ipv 2-3 maar ik heb het jullie en mezelf beloofd ?
Ik las van de week in een app dat rond die dag het hartje zou gaan kloppen (dag 21 na de bevruchting en dag 35 van de cyclus maar dat verschilde bij mij een dagje geloof ik) en nu ben ik zo nieuwsgierig. Was gisteren erg misselijk en had geen trek maar vandaag voel ik me weer vrij normaal. Als we toch eens naar binnen konden gluren he?!
 
@TMAAM donderdag of vrijdag pas en ik heb niet een hele lange cyclus gemiddeld 25 a 26 dagen. Ik ben dinsdag vrij dus ik twijfel om dan een test te doen met een early. Dinsdag zit ik dus op 24e dag. Twijfel of ik er goed aan doe?
 
@Zazou, vroeg al dat de action test positief was zeg!!! Super fijn. Heb jij een korte cyclus van jezelf? 
@TMAAM, ik ga mezelf proberen te beschermen. Donderdag is dag 28, dan wil ik testen met een early. Je zou denken dat als ik zwanger ben, die test dan positief moet zijn... Ik vind het echt heel spannend om te wachten en vind het ook gewoon eng hahaha. hoop op het beste. ? hahaha heerlijk die moeheid, lekker jezelf de rust gunnen ❤️ hoe gaat t met de misselijkheid? 
 
 
Ik voel me deze avond echt onrustig. Even alle vertrouwen ineens verloren. Geen idee waarom. Maar mn vriend was chocola aan het eten naast me, werd gewoon misselijk van die geur. Moet om de 5 min plassen... bizar ?. Maar kunnen dit zo vroeg al klachten zijn ?. Vind het allemaal niet meer zo geloofwaardig, heb het idee dat mijn lichaam mij mooi voor de gek houdt. 
 
Kaat, mijn cyclus schommelde. De ene maand 24/25 en dan die erna 28/30. En zo om en om. Heel raar. Dus ik was sowieso vroeg met testen maar hoe veel te vroeg weet ik niet precies. Ik testte op zondagmiddag en mijn app zei volgens mij dat ik woe ongesteld zou moeten worden. 
 
@Gansjegans, lief van je ?? hoe voel jij je nu? Lees dat jij mss a.s. dinsdag gaat testen? 
@Zazou, ahhh vandaar! Nou echt top toch dat je het zo vroeg al wist. ?
 
@kaat ja nog steeds lichte krampjes en last van mijn onderrug... voel me niet helemaal mezelf. Ja ik denk dat ik dinsdag ga testen om te weten of de klachten daarmee te maken hebben of het misschien iets anders is? En hoe is het bij jou?
 
Terug
Bovenaan