NOD december 2022

@junidochter gefeliciteerd!!.wat een vruchtbare maand zeg! 
@danielleeeex wat vervelend zeg! En zeker frustrerend wanneer t elke maand is.
 
Mijn NOD is 29 december, spannend!
 
@Noenoe er is niet echt iets gebeurd. Wat eigenlijk ook een beetje het ding is.. was er maar iets gebeurd ergens de afgelopen 10 ronde ?
Ik zat er vooral even flink doorheen. Veel stress op het werk ook en dat werkte door op mijn relatie. Inmiddels weer up and running. Januari topic lijkt mij leuk! 
Mijn nod staat op 2 Januari. Vandaag nog even klussen en dan kan ik mentaal weer in de wachtmodus. Gelukkig met véél weekend afleiding deze maand.✌️
 
Ik ben ook in voor een januari topic! Mijn nod is 3 januari. Ook ik ken een onrustige 'maand'. De controles blijven intens en hoop dat ik het komende week wat kan loslaten. 
 
Het vooral ook regelmatig zo enorm zenuwachtig zijn... Aantal symtonen, en vragen. Wat zal de uitslag zijn van de zwangerschapstest? Of heb ik het helemaal mis, en begrijp ik mijn eigen lichaam niet. Spookt er ook door mijn hoofd! Onwetendheid 
 
Bloeding is (voor nu) gestopt sinds gisteravond. Nu op 3dpo. Heb wel sinds gister heel lichte menstruatiekrampen die maar niet wegggaan.. maar het is nog te vroeg om daar iets over te zeggen. 
 
Hang in there Klavertjes . Het leven is ook een uitdaging. Gelukkig kan drukte idd soms ook fijn zijn. Hoop dat je fijne dagen hebt en nog een leuke klusbeurt met je man ;)
 
Hey, hoe is het met degenen die aankomende week hun NOD hebben? 
Ik heb sinds vandaag behoorlijk last van pijn onderin mijn buik, een beetje een trekkend gevoel. En ik ben met vlagen echt misselijk. Meer mensen die dat herkennen? Wil niet teveel hopen op een zwangerschap, dan is de teleurstelling zo groot als er straks niet zwanger staat? Gaan jullie voor je NOD testen of op je NOD? 
Groetjes! 
 
Mijn NOD is 29 december, maar heb nog geen signalen kunnen ontdekken..heb ook geen afscheiding meer...dus wacht af, maar heb niet veel hoop. Wat is jouw NOD?
 
 
 
Terug
Bovenaan