NOD december 2022

@ fleuropje, ik volg je verhaal niet helemaal maar bij m'n 1e zwangerschap had ik ook 14 dpo een innestelingsbloedong en RCH uit dit topic had dit ook en teste positief! Dus als je nog niet ongesteld bent zou ik zeker nog een testje wagen!
@ noenoe.. wat balen zeg!! Hopelijk meer succes rond de jaarwisseling;)
@ junidochter, succes morgen!! Hopelijk een mooie positieve test, snap dat het spannend is zeg!
ik zit nu in m'n verhoogde vruchtbaarheid (clearblue paarse ovulatietest) en krijg meer rekbaar slijm dus verwacht binnen 2 dagen m'n ovulatie.. alleen vriendlief ligt elke avond al vroeg voor de kachel te pitten.. niet heel bevorderlijk moet ik zeggen.. help hoe houden we het een beetje spontaan haha
 
@ Coon, welkom! En ja lastig er niet te obsessief mee bezig te zijn toch! Maar wie weet. Innesteling zou zeker kunnen!
Ik sta mijzelf toe gewoon een aantal maar per dag en vooral rondom ovulatie mij er wel lekker mee bezig te laten zijn en de rest van de maand probeer ik het dan los te laten! Hopelijk geven de feestdagen een beetje afleiding
 
Ik sluit me weer aan. Ik loop bij de fertiliteitspoli en deze maand houden ze mijn cyclus bij. Ik heb meerdere cysten in mijn eierstokken. De vraag was of ik goede ovulatie heb met die cysten. Gister heb ik positieve ovulatietest gehad en vandaag weer een echo. Ze zag dat mijn eisprong inderdaad net geweest is. Ook zag ze dat er niet 1, maar 2 goede eitjes zijn gesprongen! Ben erg verrast, ook omdat tweelingen niet in mijn familie voorkomen. Ik slik ook geen medicijnen (om eisprong op gang te brengen). Helaas zegt het nu nog niets en moet ik volgende week bloedprikken om de hormoonwaarden te checken. Over 2 weken zwangerschapstest.. spannend! 
 
Hoi allemaal, ik sluit mij ook weer aan. Dit weekend was mijn vruchtbare periode. Afgelopen donderdag heel erg last van buikpijn, ik denk dat dat dat mijn eisprong is geweest. 28 december is mijn NOD, dus ik hoop dat we met leuk nieuws het nieuwe jaar in gaan?
@danielleeeex wat spannend! Vanaf wanneer kan je testen? 
 
@Noenoe.. wat balen, maar ergens misschien voor jou fijn dat het is doorgezet. Ik hoop dat het nieuwe jaar je veels moois gaat brengen ❤️ ik blijf je zeker nog volgen in NOD januari! 
@junidochter, wat spannend!!! Ik ben heel benieuwd naar je test, hou ons op de hoogte ?
Voor derest die er bijgekomen is allemaal succes ?
 
@Stabij, ik heb gister mijn ovulatie gehad. Ik kan officieel 1 januari testen maar ik ga 31 december testen. Dan weet ik of ik met oud en nieuw een glas champagne achterover kan slaan.. :) 
 
Ik heb de hoop opgegeven. Sinds vandaag bruine afscheiding. Dat heb ik normaal 3 dagen voor mijn NOD. Ben nu 7 dagen voor mijn NOD. Ik heb besloten om begin januari naar de huisarts te gaan. 
 
Yeah! Vanavond een positieve test! Denk dat ik al wel 2 dagen overtijd was vandaag! Morgen nog even een 'gewone' test ipv een early test.
Erg blij en dankbaar dat het zo snel weer gelukt is na de miskraam. Maar merk ook dat ik het vertrouwen in mijn lijf nog niet helemaal terug is. Hoop dat de verloskundige rond die periode wat extra controles wil doen. Meld me eind vd week aan!
 
Terug
Bovenaan