NOD december 2022

Waaaahhhh Junidochter!! Gefeliciteerd!! Het is je zo gegund! Ik snap dat het vertrouwen weg is. Hopelijk komt dat straks steeds meer terug. Hopelijk wil de verloskundige extra controles doen! En anders wellicht zelf voor extra echo's betalen? 
 
Wow even weg geweest en wat een nieuwe mensen, super fijn en gezellig! Succes allemaal ? ik heb mezelf weer herpakt. Toch wel erg gebaald en mijn relatie was even weggezakt maar net op tijd weer herpakt en weer in de happy vibes.Vandaag of gisteren als het goed is mijn ovulatie gehad.
Wat ontzettend jammer Noenoe! Maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt. Veel succes in 2023! ❤️
Gefeliciteerd Junidochter ?? het is echt een goede maand!
 
Wat vervelend Noenoe. Ik voel met je mee. Zondag de eisprong geweest. Gister is dat met een echo bevestigd. Er zijn zelfs 2 goede eitjes gesprongen. En tijdens de eerste plas vandaag verlies ik alweer bloed! Zwaar frustrerend en de moed zakt dus ook alweer in mijn  schoenen. Helaas heb ik dit elke maand, bloeding vanaf ongeveer 3dpo (nu dus nog eerder). En dit blijft altijd aanhouden tot de menstruatie..Ik geloof ook niet dat deze maand nog wat wordt. Mijn lichaam stoot nu al het baarmoederslijmvlies af. Dan kan ik toch niet zwanger worden?
 
O nee Danielle zag er zo positief uit met twee eitjes! Ja je weet het niet. Is de bloeding weer gestopt? Kijken hoe het gaat de komende dagen? 
Junidochter wat fijn! Gefeliciteerd!
Klavertjes wat is er gebeurd? Ik heb het gemist denk ik. Kan je verhaal zo snel ook niet vinden :( Ben in ieder geval blij te horen dat je weer happy vibes terug hebt.
Magzie hoe gaat het met jou?
Ik ga maar een NOD januari aanmaken. Als die er nog niet is.
 
 
Ik heb de fertiliteitsarts gebeld en ze gaf aan dat het nog niets hoefde te betekenen.. volgens haar is het niet de baarmoederslijmvlies wat afbreekt maar iets anders (cysten?). Ik moet gewoon even wachten tot volgende week met het bloedprikken.. hou ik nog eventjes hoop. 
 
@AnneW aantal dagen terug dipsticks besteld van sensitest en wacht nog tot ze binnen zijn hierna kan ik wel gaan testen. 
 
@Junidochter Ontzettend fijn en gefeliciteerd! Wij kregen bij ons (1e kind, 2e zwangerschap) ook wel extra controles, mocht wekelijks het hartje luisteren en als het gevoel nog angstig was kregen we een echo. Enorm fijn. 
 
Terug
Bovenaan