NOD December 2023

Heyhey! Ik ben gisteravond ongesteld geworden. Heb na het stoppen met de pil een vrij lange cyclus van zo’n 39/40 dagen. Mijn nieuwe NOD wordt dus 21/22 december. Dit wordt de tweede ronde voor ons eerste kindje.
Ben je al lang gestopt met de pil? Ik zet je er bij. Spannend hè, wachten!
 
Hey!

Helaas vandaag ongesteld geworden, op naar ronde 4 voor ons 1e kindje.

Mijn nod wisselt nog dus heb niet een exacte nod datum (die weet ik pas als ik op mijn afscheiding let en met een ovulatietest me ovulatie heb gevonden).
 
Hey!

Helaas vandaag ongesteld geworden, op naar ronde 4 voor ons 1e kindje.

Mijn nod wisselt nog dus heb niet een exacte nod datum (die weet ik pas als ik op mijn afscheiding let en met een ovulatietest me ovulatie heb gevonden).
Ah jammer zeg… ik ben vandaag ook begonnen met de eerste Ovulatietest, ik hoop dat het mij wat meer duidelijkheid gaat brengen. Ik ga voor jullie allemaal duimen!
 
Ah jammer zeg… ik ben vandaag ook begonnen met de eerste Ovulatietest, ik hoop dat het mij wat meer duidelijkheid gaat brengen. Ik ga voor jullie allemaal duimen!
Ik hoop dat het je meer duidelijkheid geeft! Dit word de 3e maand dat ik gebruik ga maken van ovulatietesten! Ik weet onderhand wanneer ik moet testen als ik let op me afscheiding!

Het lijkt me heerlijk om dezelfde cyclus te hebben per maand.
 
Ik heb vorige week HSG onderzoek gehad, pijn viel wel mee, alleen erg ongemakkelijk de eendebek

Vandaag knal positief met ovulatie test, maar vorige maand had ik ook positief op ovulatie test op dag 20, maar toch werd ik pas ongesteld op dag 40, ik dacht dat je altijd na 14 a 16 dagen ongesteld werd na eisprong, ruim voor verwachte Nod tot menstruatie dag negatief blijven testen, was dus geen vroege miskraam

Mijn Nod is ergens tussen 1 en 9 december, dag 30 tot en met dag 40 vd cyclus.
 
Ik hoop dat het je meer duidelijkheid geeft! Dit word de 3e maand dat ik gebruik ga maken van ovulatietesten! Ik weet onderhand wanneer ik moet testen als ik let op me afscheiding!

Het lijkt me heerlijk om dezelfde cyclus te hebben per maand.
Ja dat hoop ik ook! Ja daar let ik ook op inderdaad. Ik ben benieuwd! Spannend…
 
Terug
Bovenaan