Super! Ik heb nog geen positieve ovulatietest. Ik hoop een deze dagen. Spannend zeg!Ik had vandaag ook een positieve ovulatie test!! Hopelijk gaat het lukken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Super! Ik heb nog geen positieve ovulatietest. Ik hoop een deze dagen. Spannend zeg!Ik had vandaag ook een positieve ovulatie test!! Hopelijk gaat het lukken!
Dat hoop ik ook! Het blijft spannend. Het is inderdaad fijn, ik bespreek het met niemand in mijn eigen omgeving (wil graag dat het een verrassing blijft).Ik hoop dat we onze mooie wonder mogen verwachten deze maand.....
Fijn dat we elkaar kunnen ondersteunen hierin, je kan het pas echt begrijpen wanneer je zelf hier doorheen gaat...
Ik hoop voor je dat het gaat werken! Spannend hè!Ik meld me ook weer. Ronde 7 voor tweede kindje. Nieuwe nod = 1 december.
Omdat ik last heb van een korte luteale fase incl spotting gebruik ik sinds een week Femme supplement met Shativari/Maca/Vitex Agnus Castus. Kruiden die hormonen in balans moet brengen.
Verder ga ik een progesteron crème smeren. Uit een speekseltest kwamen wel normale waarden maar ik denk vooral dat de korte duur van de luteale fase het lastig maakt voor een eitje om in te nestelen.
Hou jullie op de hoogte…
8 dagen DPO krijg ik last van spotting. Dat duurt af en aan zo’n 4 dagen en dag 12 DPO breekt menstruatie echt door.ik vandaag helaas ongi geworden.. dus ik doe weer mee deze ronde in dec.. mijn nod.. ong 18 Dec..
en @Atalante , hoe kort is jouw luteale fase dan als ik vragen mag ?