NOD december!

Ik zit ook weer op het wachtbankje! Afgelopen maandag positieve ovulatietest, dus hopen weer op het beste! Denk volgende week woensdag of donderdag voor het eerst testen... hoop te kunnen wachten tot vrijdagochtend maar weet eigenlijk nu al dat ik niet kan wachten haha

Hey Meiden! 

Wat spannend allemaal! 
Voelen jullie je eiersprong? Ik voel deze normaal gesproken wel, maar heb het deze maand niet gevoeld, NOD valt op 23decemer!
duimen voor elkaar!
Wat ik wou vragen is, heeft er iemand last van een droge vagina ? weinig tot geen afscheiding? Tijdens/rond je eiersprong, ik toevallig nu deze maand wel! 

gr

ik Heb eisprong denk ik wel gevoeld, had een dagje beetje steekjes. Maandag positieve ovulatietest gehad en dinsdag denk ik eisprong gehad. Dan 23e NOD, maar ga denk ik de 19e of 20e testen. 
Nog meer die rond die tijd al testen?
voel nog niets bijzonders maar volgens mij kan dat ook nog niet. 
Kan niet meer wachten.. ben aan het aftellen 

[quote quote=10273757]ik Heb eisprong denk ik wel gevoeld, had een dagje beetje steekjes. Maandag positieve ovulatietest gehad en dinsdag denk ik eisprong gehad. Dan 23e NOD, maar ga denk ik de 19e of 20e testen. Nog meer die rond die tijd al testen? voel nog niets bijzonders maar volgens mij kan dat ook nog niet. Kan niet meer wachten.. ben aan het aftellen[/quote]

Ik heb de 11e lichte steekjes gevoeld! Maar wel heel kort.. 10 minuten? 
23e NOD! Hetzelfde! Ik heb een early test , (6 dagen voor de uitgebleven menstruatie) ik lees hier alleen heel veel dat je het beste kunt wachten, maar.. als het jou een goed ideee lijkt om het de 20e te testen! Doe ik misschien mee! Haha spanenndddd

Hey allemaal! Ik heb ook NOD rond 22 december. Spannend! Ik wil ook wachten tot die tijd maar denk dat ik eerder test omdat ik te enthousiast ben. Ik heb sinds paar dagen last van zwaar gevoel/ opgezette buik. Herkenbaar voor iemand?

Haha ik heb op de 20e een feest waar heel veel speciaalbier gedronken wordt dus wil daarvoor weten of ik dat nog mag of beter niet kan doen

[quote quote=10273775]Hey allemaal! Ik heb ook NOD rond 22 december. Spannend! Ik wil ook wachten tot die tijd maar denk dat ik eerder test omdat ik te enthousiast ben. Ik heb sinds paar dagen last van zwaar gevoel/ opgezette buik. Herkenbaar voor iemand?[/quote]
Spannend! 
helaas kan ik daar niet over mee praten.. bezig voor ons eerste wondertje! 
Kijk anders even op google, er staan heel wat "vroege symptomen" 
@Fleurbo! Haha! Op die fiets! Ik denk dat ik toch tot de 22e wacht.. mischien 21.. 
@Gietje jij ook op het wachtbankje! Wanneer ga jij testen? 

Gr

Terug
Bovenaan