NOD december!

23e NOD, ik heb gek genoeg weinig tot helemaal geen afscheiding. Ik las ergens dat dat ook een teken kan zijn van zwangerschap, maar vraag me dan af vanaf welke fase, iemand antwoord? 

Hier ook 21e dec mijn NOD! Erg spannend... ronde 4 alweer. Afgelopen week, 1 dag erge steken in mijn buik gehad en daarna erg gevoelig met obstipatie... Ik hoop dat dat iets betekend!!

[quote quote=10273832]Hier ook 21e dec mijn NOD! Erg spannend… ronde 4 alweer. Afgelopen week, 1 dag erge steken in mijn buik gehad en daarna erg gevoelig met obstipatie… Ik hoop dat dat iets betekend!![/quote]
Super spannend!
Ik zelf heb vandaag steken in mijn onderbuik links, en gevoelig met obstipatie! Ik hoop ook zo dat het iets betekend!! 

[quote quote=10273815]23e NOD, ik heb gek genoeg weinig tot helemaal geen afscheiding. Ik las ergens dat dat ook een teken kan zijn van zwangerschap, maar vraag me dan af vanaf welke fase, iemand antwoord?[/quote]
Nu je het zegt, ik heb ook vrijwel geen afscheiding. Heel stom maar doe express donker ondergoed aan om het in de gaten te houden.

Daarnaast lees ik hier obstipatie, mijn ontlastingspatroon is ook wat veranderd. Normaal steevast iedere ochtend maar sinds een kleine week minder en pas later op de dag. Zou het wat betekeken?

Ik ga proberen tot maandag te wachten met testen. Dat is dan 6 dagen voor NOD. Heb early testen van Sensitest gekocht.

[quote quote=10273857] Nu je het zegt, ik heb ook vrijwel geen afscheiding. Heel stom maar doe express donker ondergoed aan om het in de gaten te houden. Daarnaast lees ik hier obstipatie, mijn ontlastingspatroon is ook wat veranderd. Normaal steevast iedere ochtend maar sinds een kleine week minder en pas later op de dag. Zou het wat betekeken? Ik ga proberen tot maandag te wachten met testen. Dat is dan 6 dagen voor NOD. Heb early testen van Sensitest gekocht.[/quote]
Hey Gietje! 
Nee helemaal niet stom! Handig zelfs! 
Ik wou even wat kwijt over je test, ik heb hier de Predictor Early, "test vanaf 6 dagen voor de uitgebleven menstruatie" En daar staat dan nog bij "meer dan 99% nauwkeurig" 
MAAR, als je nou naar de zijkant kijkt, staat er 
6 dagen voor = 76% 
5 dagen voor 95% 
4/3/2/1 99,9% 

misschien is het handig toch 4 dagen voor NOD af te wachten, zodat je niet teleurgesteld kan raken en het 100% zeker weet! Spannend! 

Mijn nod is op 22 december, de dag ervoor vieren we de 1e verjaardag van mijn dochter. Krijgt ze misschien wel een broertje of zusje cadeau ☺️?
ik heb bij mijn vorige zwangerschap (en alle rondes daarvoor) ook vroeg getest, maar altijd negatief. Ik testte pas een paar dagen na NOD positief. Dus ik ben bang dat ik nog ruim een week geduld moet hebben ?
bij een positieve test: hebben jullie een idee hoe jullie de kerstdagen gaan doorkomen? Met al het wijn en heerlijk bereid (maar misschien wel niet doorbakken) eten?

@kelj, ik ben al jaren vegetariër dus dat helpt met niet doorbakken eten. Misschien kun je aangeven te willen minderen met vlees (doen heel veel mensen tegenwoordig) 
alleen alcohol wordt een probleem, want dat gaat zeker opvallen 

Ook ik ga weer afwachten. Mijn eisprong is tussen woensdag morgen en vanmiddag geweest dus ik houd mijn nod even op de 27e. Dit is de 4e ronde met medicatie. Hoop het zo maar we gaan het zien

Terug
Bovenaan